Duikvlucht!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Vera

Duikvlucht!

Bericht door Vera » wo 16 dec 2009, 15:24

gisteren springles gehad met vera. Ze kan echt goed springen, soms springen we makkelijk een meter. Maar vandaag wou het niet zo erg: we kwamen steeds niet zo lekker uit, of ze ging na de landing overkruist of ze nam een tussen sprongetje.
We moesten een dubbel springen van ongeveer 60cm hoog, dus niet echt hoog, maar we kwamen niet uit, ze ging in de ankers en sprong toch. En ja hoor daar lag ik! 8)7 Gelijk er weer op en nog een keer toen ging het goed.

Later weer een keer in de ankers voor een oxer. Nu toch eerst maar eens kijken wat er aan de hand was, want dat doet ze normaal nooit. Nu ze bleek onwijs veel spierpijn te hebben. Ik ben donderdag en zaterdag met haar naar het strand geweest. Donderdag was het heel koud en het regende en zaterdag was het minder koud en droog, maar had ik er maar 1 fleece deken op omdat ze met zijn tweetjes in de trailer stonden. waarschijnlijk is dat toch even te koud geweest na zo;n inspanning.

Toen ze de oxer toch nog had gesprongen ben ik lekker lang uit gaan stappen. Vanavond heb ik les (van de zelfde instructie) en nou maar hopen dat het wat minder is, want zondag ga ik bij Yvette op stal een oefenparcourtje springen.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Evaliensvenna
Contacteer:

Re: Duikvlucht!

Bericht door Evaliensvenna » wo 16 dec 2009, 15:54

Ligt vast aan het weer!
Wij hadden maandag springles en Svenna wou ook niet over 1 hindernis die was net iets hoger dan de andere (90 cm) en aanrijden vanuit een gebroken lijn, we maakten slidings van een meter maar gelukkig bleef ik hangen! Na 6x sprong ze eindelijk en konden we uitstappen.

Hopelijk heeft Vera nu niet nog meer spierpijn!
Ga je op goed geluk naar het oefenparcoursje of thuis nog een hindernisje doen?
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
Anna

Bericht door Anna » do 17 dec 2009, 00:54

Inderdaad nu maar hopen dat de spierpijn niet erger geworden is
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » do 17 dec 2009, 09:59

gelukkig dat je makkelijk kan verklaren waarom ze doet zoals ze doet. Spierpijn kan soms lang blijven. maar even lekker rustig door blijven bewegen met haar
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Vera

Bericht door Vera » vr 18 dec 2009, 10:37

Evaliensvenna schreef: Hopelijk heeft Vera nu niet nog meer spierpijn!
Ga je op goed geluk naar het oefenparcoursje of thuis nog een hindernisje doen?
De spierpijn van Vera is wel aardig over, woensdag in de dressuurles geen erg meer ingehad, maar er ligt zo;n 30cm sneeuw in de bak dus thuis springen gaat zo ie zo niet.
De binnenbak is een mogelijkheid, maar mijn trailer staat inmiddels ingesneeuwd die krijg ik het pad niet af, dus dat wordt ook niks.

Hopelijk wordt het weer nog wat beter anders wordt het springen zondag ook niets. :~ Ik heb er zo;n zin in!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Plaats reactie