Tea's Sint ervaring..
Tea's Sint ervaring..
Gisteren was het zover, 5 december..
Ze hadden me gevraagd of ik met paard en wagen de Sint naar ons dorpshuis wilde brengen en dat leek me leuk!!
Gisterochtend als vroeg uit de veren, moest voor de laatste keer met Tea naar de kliniek en dat moest met de trekker, dus dan moet je even tuffen..
Ik had Tea op stal gezet de avond ervoor in de hoop dat ze wat schoner zou worden, droogt het zand op en dan valt het eraf en ze was dan lekker droog.. Ik had geluk, ze was prachtig schoon!! Had de dag ervoor ook al wat CM in de staart gedaan en dat was ook lekker zacht..
Dus eerst naar de kliniek en daarna mocht madam weer lekker even in de stal.. Kan wel merken dat ze bij Bart verwend is met het kuil, ze staat naar dat hooi de kijken van, mwah, dat hoef ik niet hoor, hihi..
Om half 1 ben ik weer richting mijn ouders gegaan en heb de kar versiert, Tea nog wat gepoetst en toen waren ook Janna en Annabel er. Die gingen mee voor de zekerheid, alleen met paard en wagen langs de weg leek me een goed idee..
Annabel had mooie felrode bandages meegenomen en die om gedaan en samen met een mooi rood kapje, waar ik de oren wel vanaf had gesloopt, zo lelijk, zag ze er echt uit als een sinterklaaspaard, hihi..
Kleine Texas werd bij mijn zus gedropt, die er wel heel graag op wilde passen, ze wilde haar eigenlijk ook niet weer terug geven, hihi.. Mijn zus en moeder waren helemaal weg van de kleine pup.. Mijn vaders opmerking: Als Timber maar niet denk dat het een rat is, want dan is ze in één hap weg..
Timber was nagenoeg weinig geïnteresseert, die stond voor het raam te janken dat wij weg gingen met de kar en hij niet mee mocht..
Dus met versierde kar en paard vertrokken, nou ze had er zin in!! Jemig, heb haar eerst maar een poos laten draven om stoom af te blazen, Mann, wat was ze druk!!
Ze wilde ook niet stilstaan voor de kar, was echt een potje mongool aan het doen..
Aangekomen bij het ophaaladres moesten we even wachten en daar kalmeerde ze een beetje van.. Toen kwam de Sint naar buiten met zijn pieten en namen plaats op de kar. Annabel snel weer op de kar gesprongen, want Tea wilde wel weer..
Gelukkig stapte ze nu normaal.. Ze schrok één keer van een fietser die haar in haalde en verder was ze wel heel kijkerig, maar niet wegspringen ofzo..
De kinderen waren volgens Tea wel interessant, maar niet verontrustend, wel moest ze vlak voor we stilstonden toch even poepen, gevolg; sinterklaas zou van achter van de kar stappen, maar daar lag dus precies een keutel, hihi.. Heb ik weer, hihi..
Toen de Sint van de kar kwam moest hij het paardje even bedanken en aaide hij Tea op haar neus. Annabel vertelde me later dat Tea echt heel raar stond te kijken!! hihi..
Toen dat klaar was konden we naar huis, Sint zou met de auto opgehaald worden.
Lekker naar huis gereden, iets aan de snelle kant, maar wel redelijk ontspannen.
Afgetuigt, en Tea lekker op de wei gezet met haar kudde.. Ze knetterden meteen naar achter om te eten met zijn allen.. Heb ze nog even een beetje opgejaagd, even showen voor Janna en Annabel, wat ze graag deden hoor, Tea had nog zo veel energie, Flower vindt het altijd leuk en Jeskim deed ook vrolijk mee.. Lekkere bokkesprongen maken en scheuren!!
Daarna lekker eten..
Ik had al een poos niet meer met Tea langs de weg gereden, daarom was ze ook erg kijkerig en opgewonden.. Maar gelukkig is het allemaal goed gegaan..
Ze hadden me gevraagd of ik met paard en wagen de Sint naar ons dorpshuis wilde brengen en dat leek me leuk!!
Gisterochtend als vroeg uit de veren, moest voor de laatste keer met Tea naar de kliniek en dat moest met de trekker, dus dan moet je even tuffen..
Ik had Tea op stal gezet de avond ervoor in de hoop dat ze wat schoner zou worden, droogt het zand op en dan valt het eraf en ze was dan lekker droog.. Ik had geluk, ze was prachtig schoon!! Had de dag ervoor ook al wat CM in de staart gedaan en dat was ook lekker zacht..
Dus eerst naar de kliniek en daarna mocht madam weer lekker even in de stal.. Kan wel merken dat ze bij Bart verwend is met het kuil, ze staat naar dat hooi de kijken van, mwah, dat hoef ik niet hoor, hihi..
Om half 1 ben ik weer richting mijn ouders gegaan en heb de kar versiert, Tea nog wat gepoetst en toen waren ook Janna en Annabel er. Die gingen mee voor de zekerheid, alleen met paard en wagen langs de weg leek me een goed idee..
Annabel had mooie felrode bandages meegenomen en die om gedaan en samen met een mooi rood kapje, waar ik de oren wel vanaf had gesloopt, zo lelijk, zag ze er echt uit als een sinterklaaspaard, hihi..
Kleine Texas werd bij mijn zus gedropt, die er wel heel graag op wilde passen, ze wilde haar eigenlijk ook niet weer terug geven, hihi.. Mijn zus en moeder waren helemaal weg van de kleine pup.. Mijn vaders opmerking: Als Timber maar niet denk dat het een rat is, want dan is ze in één hap weg..
Timber was nagenoeg weinig geïnteresseert, die stond voor het raam te janken dat wij weg gingen met de kar en hij niet mee mocht..
Dus met versierde kar en paard vertrokken, nou ze had er zin in!! Jemig, heb haar eerst maar een poos laten draven om stoom af te blazen, Mann, wat was ze druk!!
Ze wilde ook niet stilstaan voor de kar, was echt een potje mongool aan het doen..
Aangekomen bij het ophaaladres moesten we even wachten en daar kalmeerde ze een beetje van.. Toen kwam de Sint naar buiten met zijn pieten en namen plaats op de kar. Annabel snel weer op de kar gesprongen, want Tea wilde wel weer..
Gelukkig stapte ze nu normaal.. Ze schrok één keer van een fietser die haar in haalde en verder was ze wel heel kijkerig, maar niet wegspringen ofzo..
De kinderen waren volgens Tea wel interessant, maar niet verontrustend, wel moest ze vlak voor we stilstonden toch even poepen, gevolg; sinterklaas zou van achter van de kar stappen, maar daar lag dus precies een keutel, hihi.. Heb ik weer, hihi..
Toen de Sint van de kar kwam moest hij het paardje even bedanken en aaide hij Tea op haar neus. Annabel vertelde me later dat Tea echt heel raar stond te kijken!! hihi..
Toen dat klaar was konden we naar huis, Sint zou met de auto opgehaald worden.
Lekker naar huis gereden, iets aan de snelle kant, maar wel redelijk ontspannen.
Afgetuigt, en Tea lekker op de wei gezet met haar kudde.. Ze knetterden meteen naar achter om te eten met zijn allen.. Heb ze nog even een beetje opgejaagd, even showen voor Janna en Annabel, wat ze graag deden hoor, Tea had nog zo veel energie, Flower vindt het altijd leuk en Jeskim deed ook vrolijk mee.. Lekkere bokkesprongen maken en scheuren!!
Daarna lekker eten..
Ik had al een poos niet meer met Tea langs de weg gereden, daarom was ze ook erg kijkerig en opgewonden.. Maar gelukkig is het allemaal goed gegaan..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Re: Tea's Sint ervaring..
Wat een heerlijk paard heb je toch echt een topper. 

Lievert dit is toch veel meer waard dan welke ABOP proef ooit
Superpeerd!

Wat super dat het zo goed ging esther!!! Ik ben heel benieuwd naar foto's????
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Super ritje geweest dus! Fijn dat Tea het verder zo netjes deed. Heb je ook een fijn paard aan.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Wat zul je trots zijn op je meissie dat ze het zo goed deed. Zijn er ook foto's van gemaakt? Ben wel heel benieuwd hoe het er allemaal uitzag.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ging hardstikke goed! mooie ervaring voor Tea. En stond haar wel mooi hoor zo met dat rood.
Zijn de fotos nog een beetje gelukt?
Zijn de fotos nog een beetje gelukt?
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Klinkt erg leuk zeg! 
Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's.

Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's.

Wat leuk!!
Sinterklaas boft maar met zo'n mooie fjord voor de wagen
Sinterklaas boft maar met zo'n mooie fjord voor de wagen

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

- kristelhans
Jee wat klinkt dat leuk! Sinterklaaspaard Tea..ben ook benieuwd naar foto's!
Nou, super toch!!
Dat is toch veel meer waard dan zo'n ABOP!!!(dat gaat vast ook nog wel lukken!)
Lekker lol met je knol.
Ik ben wel benieuwd naar foto's
Dat is toch veel meer waard dan zo'n ABOP!!!(dat gaat vast ook nog wel lukken!)
Lekker lol met je knol.
Ik ben wel benieuwd naar foto's
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Wat leuk joh! Super gave ervaring. Lieve Tea. Ben ook erg benieuwd of er een foto is gemaakt.
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Is weer een mooie overwinning als je zo'n tijdje niet meer de weg op bent geweest met haar! Vind het heel wat dat die paarden bijna nooit spontaan op hol slaan van al die verklede drukte, menig kind raakt er nog van overstuur!
Ik heb de foto's nog niet op de pc.. Maar ze zijn er wel, met grote dank aan Janna!! Op het fietsje mee met de kar..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- kristelhans
goh wat leuk zeg!! Ik ben ook benieuwd naar de foto's!
♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Fijn dat het zo goed ging Esther!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Een fijn menritje zo te horen.
Super dat ze zo braaf was, een topper dus
*gaat nu snel foto's kijken*
Super dat ze zo braaf was, een topper dus

*gaat nu snel foto's kijken*

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Hej Esther, dit is toch SUPER! Wat kan jou nou die ABOP schelen. Dit is veel belangrijker, dat je je paardje op de momenten dat het er op aankomt kunt vertrouwen.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.

Zal de foto's zo ook even bekijken.
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman