Stapte uit de auto en riep Kdiesje... geen reactie (ach zal wel slapen ofzo).
Licht aan gedaan en loop naar zn box, nog geen hoofd.... hmmm hij zal toch niet liggen?
............poownie gewoon foetsie............ weg, gone, nowhere to find

Bleek dattie in een paddock stond????? Dus ik bel Theo om te vragen wat er aan de hand was.
Blijkt dat Lasse hem zodanig had lopen bijten/irriteren dat meneer de deur tussen de 2 boxen eruit had geramd/aan het rammen was. Ja idd kdies (??). Nou dan moet het emmertje toch echt overgelopen zijn.
Kdies was ook helemaal van de rel, spronggewrichten opgezet dus meteen in de klei gezet. Kon in het donker zo snel niet ontdekken hoe de spuitplaats werkte. Lasse wond onder zn kin, hopelijk leert hij ervan.
Nu moest Kdies dus in Lasse zn box, de achterste en Lasse ervoor in de hoop dat dat beter gaat (ik vrees het ergste). Dus bey bey strokorrelbodem, want die vreet lasse gewoon op ookal is het pulp en schuift met zn hoeven gewoon mn mooie plak naar de zijkant. Dus dan maar stroplak bij gegeven, niet handig voor de bodem maarja moet toch iets. Beetje zonde van alle moeite en extra zakken hebben we nog niet.
Dus vanavond kunnen we de bodems om gaan gooien, of wat er nog van over is. Kan wel janken. Kdies staat als een rietje te beven als Lasse in zn box beweegt, niet echt normaal gedrag dus voor mn relaxte boxpoownie.
Vervolgens ontdekte ik dat dat meisje waar ik mn kast mee moest ruilen ook zo vriendelijk was geweest om mijn spullen uit de kast te halen en gewoon zo midden in de loop te laten staan

Kon ik er gisteravond net niet meer bij hebben

Vannacht dus de hele nacht wakker gelegen (net als Diesje waarschijnlijk) en baal ik als een stekker dat ik moet werken de hele dag. Liefste was ik bij daglicht even gaan kijken hoe zn pootjes eruit zien. Zal me toch niet gebeuren dat na 2 maanden rust mn poownie meteen weer op rust kan door wéér hetzelfde paard.