Aankoppelen lukte, ik was alleen zeiknat van de regen. Trailer stond nogal ingebouwd, dus moest hem ook nog stuk achteruit rijden. Ook dat lukte. Daarna nog even gekeerd op de parkeerplaats. Mensen ik heb talent ofzo voor aanhanger rijden hihi. Toch maar is voor dat rijbewijs gaan

Vriendin van me zou met hun auto en trailer komen, dan zou haar mams met onze auto en onze trailer rijden en zij met die van hun. Konden beide paarden in 1 keer weg.
Ik de sleutels ingeleverd, bedankt voor de 10 jaar stalling en laden maar. Orion als eerste, die ging zonder morren de trailer op. Cyra laadt altijd zonder problemen, maar die was eenmaal in de trailer zo gespannen dat ze geen worteltje wilde. Arme schat. Ze zal het wel aan mij hebben gevoelt denk ik.
Ik mee gereden met haar moeder, toch ook wel is leuk om te zien wat je pony nou op de trailer doet haha. Cyra is echt een stresskop op de trailer, maar staat keurig stil.
Eenmaal op de nieuwe stal (ritje van denk ik 6 a 7 minuten) als eerste Cyra uit de trailer en in haar nieuwe stalletje gezet. Ze vonden haar gelijk leuk, mooi en erg chique voor een fjord. Cyra brak bijna haar nek over de hoeveelheid stro. Ze staat er tot aan haar buikje in hihi.
Orion moest uit de trailer natuurlijk gelijk zijn knappe kop showen, stoer doen en flink schreeuwen. Ik geloof dat hij direct alle harten daar heeft verovert met zijn kleur en zijn looks hihi. Matchoman heeft een stal van 3 bij 4 met buitenluik en binnenluik. Heel relax.
Ze waren alle 2 direct thuis. Lekker vers kuil, schone stal, wat wil je nog meer.
Net hebben ze heerlijk samen in de grote paddock buiten lopen bokken en stuiteren.
Geloof dat we het alle 3 wel naar ons zin gaan krijgen op ons nieuwe stekkie