Roden
Roden
Vandaag hadden we de abop in roden. Ik was erg nerveus. Om kwart voor 8 was ik in Balloo, auto volgegooid met mijn zooi, en hup achter de trailer met jan, pernille en karev aan naar Roden. We kwamen er om half 9 aan, en toen was er nog maar 1 fjordje, tsjallien. Dus nog niet veel mensen daar. Om kwart voor 9 gezadelt, en gaan losrijden. Dat ging prima. Karev was ietsje kort in de gangen.
Toen mochten we beginnen in de groep. Het opzadelen ging super, ze stond netjes stil, en kreeg er dan ook een dikke 10 voor!!
Daarna mochten we als 3e de proef rijden! Die ging hardstikke goed, alleen karev liep nog steeds niet zo ruim als ze kan. Verder was ze super braaf! En toen het springen. Tijdens de oefen sprong weigerde ze een x. En voor de proef ook 1 x, en de 2e x wilde ze eigenlijk ook niet er over, maar bedacht zich toen ze stil stond voor de hindernis, wat resulteerde in een paard dat als een hert over de hindernis ging, en er ergens halverwege in sprong, maar ze ging,haha. Dit resulteerde dus ook in een 6..
Buitenrijden ging ook erg goed. Er ging er nog 1 aan de kletter, die met een spectaculaire slidingstop tegen anke en ingrid tot stilstand kwam. Die Anke had daar wel een 10 verdientm die verblikte of verbloosde niet toen er een paard op haar af kwam denderen!
Een 8 voor het buiten rijden. en voor de rest nette 7ens! Een model dus. Ik ben erg blij en tevreden!
Pernille onwijs bedankt!!
Toen mochten we beginnen in de groep. Het opzadelen ging super, ze stond netjes stil, en kreeg er dan ook een dikke 10 voor!!
Daarna mochten we als 3e de proef rijden! Die ging hardstikke goed, alleen karev liep nog steeds niet zo ruim als ze kan. Verder was ze super braaf! En toen het springen. Tijdens de oefen sprong weigerde ze een x. En voor de proef ook 1 x, en de 2e x wilde ze eigenlijk ook niet er over, maar bedacht zich toen ze stil stond voor de hindernis, wat resulteerde in een paard dat als een hert over de hindernis ging, en er ergens halverwege in sprong, maar ze ging,haha. Dit resulteerde dus ook in een 6..
Buitenrijden ging ook erg goed. Er ging er nog 1 aan de kletter, die met een spectaculaire slidingstop tegen anke en ingrid tot stilstand kwam. Die Anke had daar wel een 10 verdientm die verblikte of verbloosde niet toen er een paard op haar af kwam denderen!
Een 8 voor het buiten rijden. en voor de rest nette 7ens! Een model dus. Ik ben erg blij en tevreden!
Pernille onwijs bedankt!!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Re: Roden
Ik vroeg me al af waar Pernille nou op reed, maar dat was Karev dus!
Ze leek een beetje aan de trage kant, is ze dat altijd?
Heb de proef verder niet gezien (toen gingen wij opzadelen), maar gefeliciteerd!
Anke had trouwens op de buitenrit een 8, volgende keer paard maar gewoon door laten lopen dus
Heb de proef verder niet gezien (toen gingen wij opzadelen), maar gefeliciteerd!
Anke had trouwens op de buitenrit een 8, volgende keer paard maar gewoon door laten lopen dus

Balloo: Manus x Tunar
Carlito: Sexy, maar ouders/ras onbekend

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Gefeliciteerd met je Modelmerrie
Mooie punten!

Mooie punten!
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
karev is altijd layed back. Ze werkt voor je, maar is niet onder de indruk, is haar karakter. Zo ois ze overal, op een keuring, thuis, bij de abop. Krijg wel vaker te horen dat er wat meer pit in mag, maar ze is nu eenmaal zo._*iDj*_ schreef:Ik vroeg me al af waar Pernille nou op reed, maar dat was Karev dus!
Anke had trouwens op de buitenrit een 8, volgende keer paard maar gewoon door laten lopen dus![]()

- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Ach als je Karev traag vindt, dat is nog niks vergeleken met Liesje...
Wel jammer dat je daar zo op afgerekend wordt, ik ben blij met m'n superbrave paard hoor. Al kan ik me indenken dat ze het bij Liesje hebben opgevat als niet-werkwillig. Kan ik me iets bij voorstellen 
Maar top resultaat voor jullie! Gefeliciteerd met je modelmerrie!

Maar top resultaat voor jullie! Gefeliciteerd met je modelmerrie!

haha Reinou! jammer van liesje, maar die had vandaag weinig zin helaas. Volgende x beter!
Ja, een paard is zoals die is. Is nog wel wat aan te doen, maar sommige dingen zijn nou eenmaal de aard van het beestje. En layed-back kan op sommige momenten heel handig zijn. Vond Karev op de keuring ook zo lekker relaxed. Als ik dan zo'n ibbel als Nisko heb denk ik soms, iets meer layed-back zou soms wel rustgevend zijn haha. Maar ja, dat drukke is bij Nis dus aard van het beessie. Leuk verslagje en Karev staat nu bij te komen op haar eigen stekkie?
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
gefeliciteerd met je modelletje!
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
ja ze staat weer naast haar buurman te genieten,hihi. Blij dat ze weer thuis is!
Nogmaals van harte gefeliciteerd. Ook weer een mooi resultaat! Ga je nog door op de keuringen enz.?
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
- Senna&Cajra
Tamara nog een keertje van Harte
. Fijn dat ze nu weer thuis staat!

gefeliciteerd!!
ik had bij ons gister met de storm ook wel verwacht dat er minimaal 1 vandoor ging dit was gelukkig niet het geval !
ik had bij ons gister met de storm ook wel verwacht dat er minimaal 1 vandoor ging dit was gelukkig niet het geval !
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
voor ster moet ze een a hebben toch?nina1993 schreef:Nogmaals van harte gefeliciteerd. Ook weer een mooi resultaat! Ga je nog door op de keuringen enz.?
Ja klopt dan moet ze A hebben. Maar je kan wel naar keuringen en dan als Modelmerrie.
Contessa
Van harte gefeliciteerd!!
Ik vind het echt een leuk paardje!
Heb vandaag nog stiekum een foto gemaakt

Ik vind het echt een leuk paardje!
Heb vandaag nog stiekum een foto gemaakt

Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Gefeliciteerd met je modelmerrie Tamara!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
-
Gefeliciteerd met je modelmerrie. Als je nou op de keuring al 37 punten haalt volgend jaar en je haalt met de ABOP een A, is ze dus ster.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Van harte gefeliciteerd Tamara!
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Netjes! Gefeliciteerd met je modelmerrie!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Gefeliciteerd! Heb je haar niet voor niks zolang moeten missen
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....