Joepie!
- kristelhans
Joepie!
Ik heb voor het eerst op Beer in de bak gegaloppeerd!! Ging als een hark maar Beer deed zoooo goed zijn best..eindelijk die drempel over..niet uit de bocht gevlogen, niet geslipt en niet gestruikeld hahaha! Ben zo blij!
Ohja, ik heb met een zadel van een vriendinnetje gereden en alhoewel dat nog niet helemaal optimaal was (moet opgevuld), liep Beer lekker en ik zat ook een STUK comfortabeler! Donderdag een JC passen en mijn instructrice even laten kijken..spannend!
Ohja, ik heb met een zadel van een vriendinnetje gereden en alhoewel dat nog niet helemaal optimaal was (moet opgevuld), liep Beer lekker en ik zat ook een STUK comfortabeler! Donderdag een JC passen en mijn instructrice even laten kijken..spannend!
Re: Joepie!
Fijn dat het zo goed gaat. Ben benieuwd of je met een sjiek zadeltje thuis gaat komen donderdag. Succes in ieder geval.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
- kristelhans
Nou ik hoop het ook.. tis een zadel van een vriendin maar Beer heeft toch niet zon lastige rug als ik dacht geloof ik.. vandaag 2 dingen gepast en 't lag eigenlijk allemaal heel behoorlijk..die paar spekkies en spiertjes maken het wel makkelijker! Handig zo'n stalbaas met zicht op dat soort dingen
!

Goed zo! Je hebt al wel eerder buiten met hem gegalopeerd toch? Is wel lekker geweest voor zijn balans.
Handig als je op deze manier wat zadeltjes kan passen en meten.
Handig als je op deze manier wat zadeltjes kan passen en meten.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

YES!!! De Beer in galop door de bak!!!!
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
- kristelhans
De Beer is LOS! Haha!
Ik heb inderdaad wel buiten met hem gegaloppeerd maar binnen durfde ik het nog niet zo goed aan..het staat altijd vol hindernissen van de stalbaas (springt ZZ) en die moeten blijven staan..of ik moet ze PRECIES weer zo neerzetten als het stond.. Maaar, nu durf ik het wel beter hoor hihi..
En idd heeeel fijn dat ik zo even wat zadels kan passen..Beer heeft schoft en is niet echt heel breed..is hopelijk makkelijker dan wat ik soms lees hier op FW..Heb nu 2 zadels van een andalusier er op gehad en die lagen allebei redelijk.weet nu een beetje welke richting op moet zoeken. We zullen het wel zien. Er zit een zaak met pas service (goede ook) hier vlakbij en die doen ook in 2de hands zadels..ga daar van t weekend even koekeloeren..wel leuk op zich!
Ik heb inderdaad wel buiten met hem gegaloppeerd maar binnen durfde ik het nog niet zo goed aan..het staat altijd vol hindernissen van de stalbaas (springt ZZ) en die moeten blijven staan..of ik moet ze PRECIES weer zo neerzetten als het stond.. Maaar, nu durf ik het wel beter hoor hihi..
En idd heeeel fijn dat ik zo even wat zadels kan passen..Beer heeft schoft en is niet echt heel breed..is hopelijk makkelijker dan wat ik soms lees hier op FW..Heb nu 2 zadels van een andalusier er op gehad en die lagen allebei redelijk.weet nu een beetje welke richting op moet zoeken. We zullen het wel zien. Er zit een zaak met pas service (goede ook) hier vlakbij en die doen ook in 2de hands zadels..ga daar van t weekend even koekeloeren..wel leuk op zich!
Wat leuk een Beer in galop, ga zo door zou ik zeggen.
- kristelhans
Dank! Hij doet alles heeeeel braaf! Nu nog een lekker zadel voor mijn kont en dan komt alles goed
.

Als het eerste galopje gedaan is... volgen er vast een hoop meer! Enne, niet te fanatiek ineens een hindernis erbij nemen he
(herinnert zich fjord die ineens hindernis in de springwei nam tijdens gezapig dressuurlesje
)!

- Anne&Wendie
- Contacteer:
Weer een mijlpaal bereikt 

Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
-
Goed zo Kristel en Beer! Enne Jc vond ik een erg fijn zadel!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
En die hindernissen zijn zeker geen gewone hindernissen maar muren waar je tegenop kan rijden.kristelhans schreef: Ik heb inderdaad wel buiten met hem gegaloppeerd maar binnen durfde ik het nog niet zo goed aan..het staat altijd vol hindernissen van de stalbaas (springt ZZ) en die moeten blijven staan..of ik moet ze PRECIES weer zo neerzetten als het stond.. Maaar, nu durf ik het wel beter hoor hihi..
Nou toch nog een minpuntje gevonden bij jou stal. Vond het allemaal al té perfect

Snap nu ook beter waarom galop wat spannender is om te gaan oefenen.. Je hebt niet alle vrije ruimte om je heen.
Maar nu: de beer is los jaaa!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet

- kristelhans
Suzanne, vertel! Had je een dressuur? Ik ga een vzh proberen van 't vriendinnetje maar mij lijkt het ook wel lekker om een dressuurzadel te hebben..heb dit vzh zadel nog als extra dan.. (luxe, 2 zadels).
Ilona, hahah geen muren maar wel een heel parcours..je kunt er wel goed omheen hoor maar met een stuurloos paard durfde ik het niet zo goed.. Ik gebruik de hindernissen nu als slalom oefeningen om stelling en buiging en sturen te oefenen in stap..das wel weer handig dan..
Ik hoop dat Beer aanleg heeft voor springen! Mijn stalbaas is ook nog eens gediplomeerd instructeur (ORUN heet dat toch?) en die geeft in principe geen les..druk zat met hoefsmid (dat is hij van bereop) zijn, maar tips heeft hij genoeg..vandaag ook nog wat nuttige dingen van hem meegekregen.. HANDIG!
Ilona, hahah geen muren maar wel een heel parcours..je kunt er wel goed omheen hoor maar met een stuurloos paard durfde ik het niet zo goed.. Ik gebruik de hindernissen nu als slalom oefeningen om stelling en buiging en sturen te oefenen in stap..das wel weer handig dan..
Ik hoop dat Beer aanleg heeft voor springen! Mijn stalbaas is ook nog eens gediplomeerd instructeur (ORUN heet dat toch?) en die geeft in principe geen les..druk zat met hoefsmid (dat is hij van bereop) zijn, maar tips heeft hij genoeg..vandaag ook nog wat nuttige dingen van hem meegekregen.. HANDIG!
Yechooeeeee!!!!
En idd gewoon HP laten komen. Zorg dat het niet te krap op zn schoft ligt want daar mag hij nog wel beetje spiertjes ontwikkelen, kamer lekker ruim nemen en lekkere brede kussens.
En idd gewoon HP laten komen. Zorg dat het niet te krap op zn schoft ligt want daar mag hij nog wel beetje spiertjes ontwikkelen, kamer lekker ruim nemen en lekkere brede kussens.
Hahaha, de BEER is LOS. Wat een vondst. Super Kristel dat je het aangedurft hebt, het gaat vast steeds beter als je het vaker oefent. En veel succes met je speurtocht naar een nieuw zadel. Is nog niet zo eenvoudig als ik dat hier allemaal zo lees op FW.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Super joh! Beer in galop door de bak
! Alweer een stap vooruit!
Ik heb zelf ook een JC dressuurzadel voor mijn haffie en hij zit super
!

Ik heb zelf ook een JC dressuurzadel voor mijn haffie en hij zit super

Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
- kristelhans
Ha ja, nou het zadel dat ik nu ga kopen is niet het definitieve zadel..ben aan het sparen voor een op maat gemaakt zadel (ofzo, of iets in de richting van massimo prijsklasse of MSFC..) als Beer wat meer is ontwikkeld.. Komt vast goed.. Hij is vast, net als met alle, makkelijk
(hopen we dan maar he!)

Die Beer heeft t maar getroffen met zo'n voorzichtig baasje als jij. Gewoon vaak doen, dan heb je t snelst vooruitgang en gaat het steeds makkelijker.
Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
- kristelhans
Haha, ja ik was misschien wel iets te voorzichtig maar het was zo lastig in te schatten door die hindernissen haha.. Nouja, de hindernis is figuurlijk genomen haha en Beer vond het allemaal best.