Naar buiten
Naar buiten
Vandaag zijn Jeroen en ik voor het eerst in 2 jaar weer eens met Meline met de kar naar buiten geweest. We hebben een klein tochtje gemaakt van zo'n half uur tot drie kwartier. Ik heb Meline veel in de brede berm laten lopen want ze staat niet op ijzers. Zo kon ze toch lekker een heel stuk draven. En ze was weer ontzettend braaf ondanks de erg harde wind. Op de terugweg in draf had ik wel iets meer in hadden want ondanks dat we dus niet vaak de weg opgaan weet Melientje wel deksels goed de weg naar huis weer te vinden.
Ik heb weer zo genoten. Jeroen heeft gelijk maar besloten dat we dit de komende winter vaker gaan doen want hij wordt weer erg blij van het feit dat ik zo geniet.
Dit moet toch een hartstikke leuke winter worden, 4 Fjordenkleuters op de weide en een geweldig fijne en brave merrie om mee te mennen. Ik ben er ook zo aan toe dat er eens leuke en fijne dingen gebeuren. Vanmiddag onderweg naar mijn moeder in de auto heb ik zitten janken van blijdschap dat het zo fijn was vanmorgen.
Ik heb weer zo genoten. Jeroen heeft gelijk maar besloten dat we dit de komende winter vaker gaan doen want hij wordt weer erg blij van het feit dat ik zo geniet.
Dit moet toch een hartstikke leuke winter worden, 4 Fjordenkleuters op de weide en een geweldig fijne en brave merrie om mee te mennen. Ik ben er ook zo aan toe dat er eens leuke en fijne dingen gebeuren. Vanmiddag onderweg naar mijn moeder in de auto heb ik zitten janken van blijdschap dat het zo fijn was vanmorgen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Re: Naar buiten
Geweldig toch!
Zo hoort het ook, genieten van je paard!! Iets fijners is er niet!
Zo hoort het ook, genieten van je paard!! Iets fijners is er niet!
- kristelhans
Oh Anita, wat heerlijk voor jullie! Ik raak ontroerd van je verhaaltje..hopelijk volgen en nog veel mooie ritjes, het is je gegund! (en dan ga ik een keer mee als het mag!)
Zaterdag in de auto moet je maar de geweldige details vertellen!

Heerlijk! Fijn dat je zo hebt genoten. 

kristelhans schreef:Oh Anita, wat heerlijk voor jullie! Ik raak ontroerd van je verhaaltje..hopelijk volgen en nog veel mooie ritjes, het is je gegund! (en dan ga ik een keer mee als het mag!)
Je mag zeker een keertje mee. Zou ik zelfs erg leuk vinden als je dat een keer doet. Wel op een zondagmorgen hoor, dan is het nog zo lekker rustig bij de weg.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- kristelhans
Leuk! Combineer ik dat een keer met een bezoekje aan Balloo ofzo..wil Pluk ook nog eens in het echt zien (halfzus van Beer). Hebben we het nog wel over..geniet lekker van je roze wolk! 

Fijn dat je zo hebt genoten van je rit!
Wat lijkt me dat heerlijk als je man ook plezier heeft in dezelfde hobby als jijzelf,bij ons was mijn hobby altijd een rede voor ruzie.
Komt er nog een veulen naar jullie?omdat je praat over 4 kleuters?
Wat lijkt me dat heerlijk als je man ook plezier heeft in dezelfde hobby als jijzelf,bij ons was mijn hobby altijd een rede voor ruzie.
Komt er nog een veulen naar jullie?omdat je praat over 4 kleuters?
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
De blijdschap en ontroering zijn helemaal uit je berichtje af te lezen.
Nu moet je het ook echt gaan doen hoor deze herfst/winter. Lekker deken op schoot en voor onderweg een thermoskan koffie of thee mee, lijkt me zalig!
Nu moet je het ook echt gaan doen hoor deze herfst/winter. Lekker deken op schoot en voor onderweg een thermoskan koffie of thee mee, lijkt me zalig!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

@Annette: Ja Jeroen heeft ook ontzettend veel plezier in de paarden. Hij ziet zichelf nog niet zo aan de leidsels zitten, al probeer ik dat wel eens voor elkaar te krijgen. Maar het verzorgen, met de paarden omgaan, mee gaan met een ritje, hij vindt het leuk. En het mooie is de paarden zijn ook allemaal stapelgek met hem. Als hij bij ze is staan ze te dringen om zijn aandacht. Laatst ging hij even een weiland door om de afrastering te controleren. Celony en Djambo stapten van paal tot paal met hem mee. Jeroen stoppen bij een paal, zij ook, Jeroen weer doorlopen naar de volgende paal, zij weer mee. Dat was zo'n mooi en lief gezicht.
Ik kan heel goed begrijpen dat het je veel verdriet moet hebben gedaan dat de dieren bij jullie altijd ruzie opleverden. Ik hoop dan ook voor je dat het nu alleen nog maar genieten wordt.
Wat de veulens betreft, ja er komt nog eentje bij. In de loop van deze maand arriveert ook Freyr, v. Reinar van Pasja hier op FW.
Ik kan heel goed begrijpen dat het je veel verdriet moet hebben gedaan dat de dieren bij jullie altijd ruzie opleverden. Ik hoop dan ook voor je dat het nu alleen nog maar genieten wordt.
Wat de veulens betreft, ja er komt nog eentje bij. In de loop van deze maand arriveert ook Freyr, v. Reinar van Pasja hier op FW.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Fijn dat je zo genoten hebt Anita!!
Goed om te horen!!
Goed om te horen!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat heerlijk is het om zo met je eigen paardje op weg te kunnen. Dat is echt genieten. Zou ook graag gaan mennen, maar vaders vind dat de schuren vol staan
.

Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Wat fijn! Dat is dan zeker voor herhaling vatbaar 

-
He lekker is dat zo he Anita! Het is je ook van harte gegund hoor. Maak maar lekker meer van die ritjes!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Heerlijk Anita, lekker genieten van je spul!!
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Heerlijk dat jullie zo genoten hebben. Zo zie je maar dat de simpelste dingen heel veel kunnen doen.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes. We gaan het zeker vaker doen, het zullen alleen wel hier vanaf huis maar korte ritjes worden omdat alles hier verhard is en Meline niet op ijzers staat en dat wil ik zo vlak voor de winter ook niet meer laten doen. Ik hoop dan ook heel erg dat er binnenkort een rit in Balloo inzit, dan hoeft ze maar een klein stukje over de straat en is het verder onverhard. Dan kunnen we een wat langere rit maken.
Vanavond eerst weer naar de menles, de 2e les (vorige week weer begonnen na 9 maanden niet). Ben benieuwd hoe ze reageert dat ze al weer aan de bak moet. Tot nu toe als ik eens 2 dagen achter elkaar iets deed was ze de 2e dag 'not amused'.
Vanavond eerst weer naar de menles, de 2e les (vorige week weer begonnen na 9 maanden niet). Ben benieuwd hoe ze reageert dat ze al weer aan de bak moet. Tot nu toe als ik eens 2 dagen achter elkaar iets deed was ze de 2e dag 'not amused'.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Fijn Anita!! Eindelijk weer op de bok! De laatste keer was geloof ik in die tijd dat je naar het strand was geweest en helemaal naar de vloedlijn was gelopen. (of haal ik nu twee dingen door elkaar???) Maar in ieder geval, super joh, wéér iets om van te blijven genieten. En nu doorgaan he! (de meeste mensen zien op tegen de winter.....jij dus duidelijk niet!)
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Super Anita! Kan me goed voorstellen dat je zit te genieten.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Haha, je haalt idd twee dingen door elkaar maar dat geeft niet hoor. In augustus is Meline voor het eerst weer voor de kar geweest, sinds 8 maanden. http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... lit=Meline Ze heeft nu in totaal een keer of vier weer voor de kar gelopen.Jankeke schreef:Fijn Anita!! Eindelijk weer op de bok! De laatste keer was geloof ik in die tijd dat je naar het strand was geweest en helemaal naar de vloedlijn was gelopen. (of haal ik nu twee dingen door elkaar???) Maar in ieder geval, super joh, wéér iets om van te blijven genieten. En nu doorgaan he! (de meeste mensen zien op tegen de winter.....jij dus duidelijk niet!)
Onze strandtocht was al op 1 maart ter gelegenheid van mijn verjaardag en dat was ook idd genieten geblazen.
Ik ga zeker proberen door te gaan zolang Meline het trekt maar ik ben normaal gesproken ook niet zo'n wintermens hoor maar vooral oktober en november vind ik vreselijke maanden. Het wordt steeds korter donker en guurder maar nu heb ik deze twee maanden genoeg om van te genieten dus ik kom ze wel door.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat kan je dan genieten he even met zijn drieën erop uit, ooit hoop ik Tasja ook voor de kar te hebben en dan kan Gerrit ook lekker mee