Mevrouw S van Wijlhuizen
Mevrouw S van Wijlhuizen
Plaats hier al jullie leuke herinneringen aan sonja.
Carlo komt natuurlijk bij sonja vandaan,en omdat ze graag wilde dat hij in haar buurt bleef wonen,
is hij voor mij uitgekozen door haar.
sindsdien staat de deur altijd open voor een praatje,kopje koffie etc.
Meestal als ik de hondjes daar bij hun in de buurt had uitgelaten melde ik mijn vriend al,Ben daarna even bij sonja en steven hoor!!!!.
Even weer bij babbelen over alles en over de paarden en haar foto,s laten zien van carlo.
Dat ommetje is nu weggevallen,weg gezelligheid ,ondanks dat ik haar man straks ook wel af en toe zal bezoeken ,zal die lege stoel aan die veel te grote tafel best wel pijn doen.
Carlo zal ik omwille van sonja de rest van mijn leven goed verzorgen.
Een deel van het leven is er niet meer.
Inge
Carlo komt natuurlijk bij sonja vandaan,en omdat ze graag wilde dat hij in haar buurt bleef wonen,
is hij voor mij uitgekozen door haar.
sindsdien staat de deur altijd open voor een praatje,kopje koffie etc.
Meestal als ik de hondjes daar bij hun in de buurt had uitgelaten melde ik mijn vriend al,Ben daarna even bij sonja en steven hoor!!!!.
Even weer bij babbelen over alles en over de paarden en haar foto,s laten zien van carlo.
Dat ommetje is nu weggevallen,weg gezelligheid ,ondanks dat ik haar man straks ook wel af en toe zal bezoeken ,zal die lege stoel aan die veel te grote tafel best wel pijn doen.
Carlo zal ik omwille van sonja de rest van mijn leven goed verzorgen.
Een deel van het leven is er niet meer.
Inge
Re: Mevrouw S van Wijlhuizen
heel veel sterkte met het verlies van Sonja
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Ik weet nog goed dat ik de eerste keer mee was met Bart naar de familie.. Hoor ik achter me, Hee, Bart heb je een nieuwe haflinger mee?!
Mevrouw Wijlhuizen en ze doelde op mijn blonde lokken..
Mevrouw Wijlhuizen en ze doelde op mijn blonde lokken..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
Ik ken haar niet, maar veel sterkte met dit verlies!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Ik ken haar ook niet, maar veel sterkte met het verlies, zo te zien onverwachts overleden?
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Ik ken haar ook niet,er staat me iets van bij dat Corner bij hun vandaan kwam.(wonen ze in vaasen??).
Sterkte voor diegene die haar gekend hebben!
Sterkte voor diegene die haar gekend hebben!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Ja ze is met spoed naar het zh gebracht met buikklachten en na 2 en halve week is het uiteindelijk fataal afgelopen dus dit was niet uit ouderdom anders kun je het verwachten,
Ze wonen in vaassen ja dat klopt
Ze wonen in vaassen ja dat klopt
Van hieruit ook een concoleance.. Sonja had zo'n persoonlijkheid die echt gemist gaat worden. Ik wens de familie dan ook veel sterkte..
Ctje 

Als een donderslag bij heldere hemel...zo kwam gister het bericht. We wisten dat ze in het ziekenhuis lag en de mogelijkheid er was dat deze wending zou kunnen komen, maar zo sterk en levenslustig als Sonja was, schrokken we er gister toch even van.
Een enthousiaste en gedreven fjordenfokster is heengegaan en iedereen die haar gekend heeft zal haar ongetwijfeld nooit vergeten.
Steven, Christa, Claus en alle andere familieleden...sterkte met dit verlies!
Op de foto: Sonja Wijlhuizen in 2007 op de keuring in Epe

Een enthousiaste en gedreven fjordenfokster is heengegaan en iedereen die haar gekend heeft zal haar ongetwijfeld nooit vergeten.
Steven, Christa, Claus en alle andere familieleden...sterkte met dit verlies!
Op de foto: Sonja Wijlhuizen in 2007 op de keuring in Epe

Geluk is de vrucht van intens werk
Ik ga helemaal mee met de bovenstaande berichten, het is een groot gemis in de fjorden wereld.
Ook namens mij, veel sterkte gewenst aan alle Familieleden van Sonja.
Ook namens mij, veel sterkte gewenst aan alle Familieleden van Sonja.

Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Heel veel sterkte voor familie en vrienden.......
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Dit jaar voor het eerst dhr. en mw. Wijlhuizen voor de eerste keer bewust gezien op de keuring in Oldeberkoop. Hun dochter Christa was daar met een merrie met veulen en stond naast ons met de trailer. Vader en moeder Wijlhuizen keken vanuit de auto toe hoe merrie en veulen weer werden geladen.
Door de vele door hun gefokte paarden in mijn bestand voelde het altijd al een beetje of ik ze kende maar ik vind het een fijn idee dat ik er nu ook een eigen beeld bij heb nu mw. Wijlhuizen er niet meer is.
Ik wens de hele familie heel veel sterkte met dit grote verlies.
Door de vele door hun gefokte paarden in mijn bestand voelde het altijd al een beetje of ik ze kende maar ik vind het een fijn idee dat ik er nu ook een eigen beeld bij heb nu mw. Wijlhuizen er niet meer is.
Ik wens de hele familie heel veel sterkte met dit grote verlies.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Yfke-lover
Namens mij en de Fam Siebelink heel veel sterkte met het verlies( wij zijn eigenaren van Yfke)
Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
gecondoleerd 

Ik ken mevr. van Wijlhuizen niet, maar zo te lezen heeft ze bij velen een permanent plekje in de herinneringen achter gelaten.
Gecondoleerd aan de betrokkenen.
Gecondoleerd aan de betrokkenen.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Gecondoleerd en heel veel sterkte aan de naaste familie van Sonja. Ik heb haar leren kennen vorig jaar oktober met het kopen van ED.
Geweldig hoe hartelijk je daar werd ontvangen,erg gezellig. Natuurlijk moest de hele fam. op de foto want dan kon ze terug kijken waar haar veulen terecht was gekomen. Ook later belde ze nog een aantal keer om te kijken of we wel goed voor hem zorgde. Dat is toch fantastisch als je als fokker zoveel intresse toont naar je paarden. Ik ben blij dat ik de kans heb gehad een fokproduct van haar te kunnen kopen.
Francisca den elzen
Geweldig hoe hartelijk je daar werd ontvangen,erg gezellig. Natuurlijk moest de hele fam. op de foto want dan kon ze terug kijken waar haar veulen terecht was gekomen. Ook later belde ze nog een aantal keer om te kijken of we wel goed voor hem zorgde. Dat is toch fantastisch als je als fokker zoveel intresse toont naar je paarden. Ik ben blij dat ik de kans heb gehad een fokproduct van haar te kunnen kopen.
Francisca den elzen
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Ik heb haar ook niet gekend, maar ze had zeker naam in de fokkerijwereld.
Bij deze wil ik iedereen in haar omgeving heel veel sterkte wensen.
Bij deze wil ik iedereen in haar omgeving heel veel sterkte wensen.

Ik heb haar dan ook nog gezien in Oldeberkoop.
Wat onverwachts zeg, verschrikkelijk..
Inderdaad iedereen in haar omgeving veel sterkte gewenst.
Wat onverwachts zeg, verschrikkelijk..
Inderdaad iedereen in haar omgeving veel sterkte gewenst.

ik heb haar niet gekend, maar zo te lezen was het een heel bijzondere vrouw, heel veel sterkte met dit grote verlies 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Gecondoleerd allemaal met dit verlies. Ik kende Sonja via mijn verzorgpony die stond bij hun ´overburen´ en ik mocht altijd bij de familie Wijlhuizen in de bak rijden, ze kwam dan vaak even kijken en samen met haar honden en natuurlijk een praatje maken. Sonja was een hele lieve en gastvrije vrouw die ontzettend veel haar en ook andermans paarden hield.