Sinds kort loop Yoshino voor mijn 2 wielertje. Karretje is niet zo groot maar met zn autobanden nog wel redelijk zwaar. Niet dat Yos er veel moeite mee heeft..

Omdat het zo goed ging zijn we vrij snel de weg opgegaan en het bos in. Ze vindt het zo mooi, ze trekt de kar mooi, is goed alert zonder aanstellerij (wat ze ohz nog wel eens heeft). Vandaag samen met Janny het bos in. Ging prima. We hebben wat smallere paadjes meegenomen waar weinig zon komt dus daar zaten nog wat moddergaten in. Dat was flink ploegen voor dr maar met aanmoedigend gebrul van ons sleurde ze ons er toch maar mooi even door. Echt superflink en ze oogde verder ook niet moe bij thuiskomst. Ze werd er wel wat heet van maar vond na een paar minuten de rust weer.
Toen ik er maandag na de rit met de kar van zondag weer op reed voelde ze ook iets losser. Mss is 2 keer per week zo'n rit met de kar wel een hele positieve bezigheid voor ons. Yosh heeft er plezier in en ze wordt er los van en omdat Yosh het leuk vindt en het goed doet heb ik er ook plezier in.
Ik hoop komend weekend wat foto's te kunnen plaatsen van het buitenrijden met de kar.
Ik ben echt trots op haar en ze wordt steeds wat beter en ik denk dat we met hulp van mijn instructrice een heel eind gaan komen.