Na 20 minuutjes rijden zei mn vriendinnetje die mee was; zullen we even het bos ingaan? Ik; Okeeeej! Dus ik met Beer naar buiten..voor het huis loopt een megalang zandpad dus die hebben we genomen..afslag bos even overgeslagen vanwege de dazen..lekker gestapt en gedraafd..helemaal zelf en los (zonder touw er aan o.i.d.)..
Paar hinnikjes en de EERSTE BOK(je)..vanuit stilstand dus niet bepaald spectaculair..hij vond een omgezaagde boom eng (wel 40 keer eerder langs gekomen..duh) dus ik gaf extra been..bok! Ik lag in een deuk...tzag er heel kneuzig uit geloof ik.. Vriendinnetje was een stuk achter gebleven en dat vond Beer ook lastig..dat ie dan zelf moest lopen..zwalk, zwiemel, slinger... Aan het einde van het pad omgedraaid en in een hogere versnelling (zweefdraf) terug naar vriendinnetje..ook nog even teruggenomen wat aanzienlijk lastiger ging dan in de bak maar hij deed het wel.. oortjes constant naar voren en een dikke, gebogen, blije nek..wat een paard! Achtste keer er op en dan al een 'buitenritje'..wat een machtig gevoel zeg!
Mijn streven was om aan het einde van de zomer een bosritje met een vriendin te maken en ik denk dat ik dat aardig heb ingeschat..woensdag onze eerste lesje! Joepppieeee!