Ik val maar meteen met de deur in huis.. Heb haar niet superlekker achter gelaten, ben nu weer in mijn eigen huis..
Flower staat in een afgezet stukje in het weiland waar de andere dames staan.
Sinds ik ben verhuist voeren mijn ouders de paarden en toen zijn ze begonnen met Jeskim ook een kruimel brokjes bij te geven. Ik zag daar niet zoveel kwaad in. Ik was gewoon om haar niet te geven, maar de reden daartoe wist ik niet meer..
Nou, ik weet het weer...

Vanavond kwam Hans, de vriend van mijn zus, aan met de brokjes en ik zei, geef alleen Tea maar. Het was te krap met het afgezette stukje erbij om ze beide bij het hek te geven, dan meppen ze elkaar in tweeën. Jeskim is het op zich niet nodig, die krijgt ook maar tien stukjes voor het idee. Maar die werd me toch een potje verkeerd, jemig.. Die was echt kwaad!!
Op Tea kon ze het niet botvieren, dus was Flower de pineut. Die stond nog mooi achter het hekje te kijken, maar Jeskim vloog op haar af.. Sindsdien is het hommeles in de wei.. Jeskim kwaad en Tea pissed off.
Jeskim vliegt met de oren in de nek richting Flower..
En het begon zo goed.. Flower kwam heerlijk rustig van de trailer, begon gelijk het gras hier te testen, was goed te eten volgens haar.
Ze kwam in het weitje en Jeskim heeft er een poos naar staan kijken, helemaal geen centje pijn.. Het was haast vertederend. Fjella vond het ook prachtig, die was ook onwijs nieuwsgierig. Alleen Tea heeft even gekeken, maar die kon het weinig schelen..
Ze hadden al wat geneust en het leek allemaal prima..
Ik heb ze nu maar met rust gelaten, mijn zus houdt een oogje in het zeil.
Ik denk dat het gewoon even moet wennen en ik overbezorgd ben. Flower lijkt er helemaal geen last van te hebben dat Jeskim zo lelijk doet.. Die gaat haar gangetje en is heerlijk koel en rustig.
Tea, Jeskim en Fjella zijn juist helemaal knetter geworden. Die scheuren door de wei, Fjel vindt het natuurlijk prachtig, zijn zich compleet aan het misdragen e.d. Hopelijk zijn ze morgen wat afgekoeld..
Jeskim deed in de wei ineens heel raar tegen me, het was ineens of die drie een kleine kudde vormden, Fjella moesten beschermen tegen de indringer en ze konden niet meer bij elkaar vandaan..
Hele aparte gewaarwording.. Het staat hier waarschijnlijk erg vaag, een erg slecht geschreven verhaal, maar het moet bij mij ook nog even bezinken..
Flower is overigens erg lief, al vindt ze me nog wel wat eng. Toen ik even bij haar in de wei zat moest ze trouwens wel per se de grasjes onder mij opeten.
Morgen maar eens kijken hoe het is.. Hopelijk kunnen ze toch snel genoeg bij elkaar in.