Eigenlijk was ik er wel een beetje klaar mee en was dus eigenlijk niet meer op zoek naar iemand om Red Bull te rijden. Ik ging lekker de bossen in zo'n 2x per week en voor de rest stond hij op het land met zijn grote vriendin Ulvy. Echter vanwege mijn knieën kan ik niet meer zo intensief dat bos door als eerst en ik stap voornamelijk met af en toe een drafje en een galopje. Red Bull vindt het wel best hoor die vindt het al lang leuk dat hij niet zo hard hoeft te werken

Door alle toestanden heb ik in ieder geval met mezelf afgesproken dat ik alleen nog dingen doe waar ik op dat moment echt zin in heb. Geen energie meer verspillen aan nutteloze dingen. Echter ik moet toch blijven werken en na mijn werk heb ik soms echt geen energie meer om nog te rijden. Dus er moet toch iets gebeuren. Afgelopen vrijdag zat ik op MP te snuffelen en kwam ik Carmen's advertentie tegen.
Normaal zou ik bij haar leeftijd al zijn afgehaakt, maar haar advertentie klonk heel serieus en het was dichtbij dus ik besloot er maar eens een mailtje aan te wagen. Ik kreeg dezelfde avond nog mail terug en later nog van haar moeder, dus heb haar uitgenodigd zondag een ritje op Red Bull te komen maken. Het is echt enorm leuk om die twee samen te zien. Carmen rijdt heel netjes en is echt een meisje wat gewoon graag om paarden heen is (zoals moeder zegt: paarden zijn haar zuurstof). Ze kan echt zo lekker tuttelen met Red Bull, die daar vervolgens op zijn beurt weer heerlijk van geniet.
Dus Carmen mag het gaan proberen met Red Bull. Wel alleen als ik er ook ben, maar dan kan ik in de tussentijd lekker met Ulvy aan de slag, want ook haar moet ik weer gaan oppakken. Wat nog wel grappig was dat ik er via Roger achter kwam dat Carmen ook bij hem op de fanfare speelt. Een erg kleine wereld dus. En voor Red Bull is het gedaan met de rust die moet weer aan de bak. Morgen komt ze weer dus hopelijk gaat alles goed, maar ik heb er zelf een goed gevoel over dus dat gaat vast goed komen