Nieuw

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
leoensuzanne

Nieuw

Bericht door leoensuzanne » zo 31 mei 2009, 07:55

Gisteren om 10 uur kwamen ze Leo's nieuwe tuig voor Anca brengen. Tja je zult je kunnen indenken wat Anca heeft gedacht..... Tjee, ben net moeder en moet meteen al weer aan het werk?!
Hoofdstel heeft ze snel aangehad om het passend te maken, maar dit vond ze nu echt niet leuk. Zo zag ze haar veulen niet. Dat hebben we ook vlug weer afgedaan, toen het op maat zat.
De rest gepast en toen is ze van Zilco nog een hele tijd bij ons geweest.
Desiree, mijn bijrijdster kwam naar Isco kijken, schoonouders en zwager met zijn gezin. Al met al een drukke ochtend. Daarbij kwam dat we snel de stallen hebben uitgemest en toen vlug naar huis om te eten. Boodschappen voor onze verjaardag doen. We waren de boodschappen aan het opruimen, toen we telefoon kregen. We staan hier al op stal. Hele goede vrienden van ons... Dus vlug in de auto en daar heen. Ze kon Isco niet zien. Die slimmerik lag (eindelijk) in het gras. Ik zeg eindelijk, omdat ik hem de eerste dag helemaal niet heb zien liggen....
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Leentje

Re: Nieuw

Bericht door Leentje » zo 31 mei 2009, 09:10

hihi,die dacht ff verstoppertje te spelen :)
en gefeliciteerd met jullie verjaardag(en)!
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Anita
Contacteer:

Re: Nieuw

Bericht door Anita » zo 31 mei 2009, 11:28

Die Anca, die dacht daar gaat m'n zwangerschapsverlof. Alvast gefeliciteerd met jullie verjaardagen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Plaats reactie