Ullwinn gaat komende zaterdag verhuizen. Zoals jullie weten sta ik nu bij een vriendin en haar vier paarden. Ull staat dag en nacht buiten en heeft het prima naar zijn zin! Maar de zelfverzorging begint mij op te breken naast alle andere dingen die ik in het dagelijks leven doe. Iedere ochtend voer ik om half 8 bijvoorbeeld. Dat wordt helaas te veel naast studie, stage, werk, huishouden, sociaal leven en mijn relatie natuurlijk.
Dus na lang wikken en wegen en overleg met verschillende adviseuses

toch maar besloten om Ullwinn te gaan verhuizen. Wel heel vervelend voor mijn vriendin, want die krijgt het nu weer extra druk.. Ik vind het ook wel vervelend om Ull weer te verhuizen, maar ik had dit niet voorzien..
Komende zaterdag vertrekt Ull naar mijn werk:
http://www.dehultenhoek.nl Daar zal hij volledig verzorgd worden door de cliënten en komt hij dagelijks buiten. Als het klikt worden een twintigjarige Fjordenruin en een zesjarige Noriker-achtige merrie zijn weidemaatjes. Verder is het er gewoon ontzettend gezellig en best luxe, dus heb er wel zin in!

Ben ook erg benieuwd hoe Ullwinn het vindt. Is wel goed voor zijn lijn, bij Karin had hij het iets te goed geloof ik.
Geen verhuizing zonder hulp van Ingele, dus die komt helpen zaterdag!

Als het goed is komen er wel foto's van.