Ik denk dat ik zeker een maansd slecht geslapen heb inclusief nachtmerrie's!
Want tje....Ik had besloten dat als het niet goed zou zijn en ze altijd met pijn zou blijven leven dat ik haar in zou laten slapen, want dat had mijn meisje niet verdiend!
God, wat heb ik me druk lopen maken!!
Ze gaf ook wisselende signalen af. De ene keer liep ze weer te trekken met dat been en was het weer dik en de andere keer liep ze weer als een trein (tot zover dan kan dan) Ik was zo bang..En ja hoor toen was het vrijdag de 15e...terug naar de kliniek. Het viel me op hoe rustig ik eigenlijk was. Ik was denk ik door alle emoties helemaal dood geslagen ofzo

Tot dat me meisje van de trailer afkwam.
Patricia was ook erg rustig op de kliniek. Wij het kamertje weer in. Daar werd haar beentje geschoren voor de scan en gedesinfecteert. Daar kwam Job (de gene die de peesscan ging maken) Hup madame de box in (Een klein opstapje met palen erom heen zodat ze goed stil blijven staan) Job dernaast op het krukje. Licht uit, scan aan!
Het was echt doodstil in de kamer!Je hoorde alleen het gezoem van het scanapparaat. Hij draaide het beeldscherm een beetje richting mij, want ik stond aan de voorkant van Patricia. De adraline gierde door me lijf heen!
Het was bijna weg!!!!!het was gewoon al bijna weg!!!!! ik was zzooooooo blij!!! Je moet het zien als lange draden en waar het gat zat zag je al grijze stippen. Het hele grote gat was weg!
De dierenarts zei al...word nou niet te enthousiast, want het is nog dik en aan het rommelen en ze is er nog niet. Maar ik was gewoon zo blij dat er goede vooruit gang in de genezing zat!!! Mijn dag kon niet meer stuk!
Diagnose op 15 mei: Peesblessure is al minder, niet te enthousiast worden, want het duurt nog wel even, lekker 24/7 op de wei laten staan en af en toe lekker stappen op het harde!
Vooruitzicht: Over een half jaartje gaan we gewoon weer terug om te kijken hoe het dan gaat. Dan gaat ze om de 2 dagen het land op i.p.v 24/7 dus misschien kunnen we het schema daar een beetje op aanpassen.
Kleine update:
Met het meisje gaat alles helemaal goed! Zondag (17-05) is ze 14 jaartjes geworden.Op naar er nog VEEEL meer! Ze heeft het super naar haar zin op het kleine stukje land met haar grote fjordenvriendin! Meisje is super gelukkig! Lekker gepoetst en vertroeteld worden en voor de rest van de dag heerlijk paard zijn op de wei!