Dus maar voor samen een controle geprikt. Nobby haar gebit is weer gevijld en zag er goed uit.
Maar Crystal zal naar de dierenarts moeten. Zij heeft sowieso een hengstentand (komt vaak bij merries alleen maar voor als ze domininant zijn

Helaas moet zij waarschijnlijk voor de wolfstand helemaal plat op het bed. De wortels zitten waarschijnlijk te ver in om er zo met alleen een verdoving uit te trekken.JoyceNan schreef:hmm nooit van gehoord... Nanneborg had ook een hengstentand en die is verre van dominant![]()
Ook had zij een wolfstand. Deze zijn door de paardentandarts getrokken en de DA komt vooraf verdoven. Kun je dat niet doen? Wolfstanden hoeven niet speciaal getrokken te worden op de kliniek. Scheelt je ook weer in centjes!
Hij is toch net zo oud als Chris van NaatJeempie schreef:@ Viv: Cadiz is ook nog wat jong voor hengstentanden, die komen meestal pas na het 4e levensjaar door.
Misschien moet je het zien als een mondhygiënist. Scheelt natuurlijk ook in het uurtarief.Kelly schreef:Waarvoor bestaan er dan tandartsen vraag ik me altijd weer af, als ze toch de klus niet mogen klaren
Kan je net zo goed meteen naar de DA om tandjes te controleren.
We hebben haar net opgehaald en even weer bij Nob in de wei gezet. Wat was die blij. Morgenmiddag breng ik Crystal weer naar Lienden en hoop haar donderdagmiddag weer zo vroeg mogelijk op te kunnen halen.Carolinef schreef:arme crystal Naat, en ook arme nob, mist haar kindje toch, komt ze vanaaf eerst naar huis of gaat ze van de ene kliniek doro naar de andere?
heel veel sterkte en succes morgen xxx