weer verhuizen
weer verhuizen
Het is me nog niet gelukt een blijvend plaatsje te vinden voor carlo,
daarom hier een verhuisbericht,
A,S zaterdag gaan hij over naar de andere kant van Apeldoorn ,waar wel voloende groen is,
hooi in bakken word gegeven en dagelijks vers water
zeker weet dat hij ook eten krijgt bij afwezigheid,ziekte etc.
Vlakbij mij was ideaal,maar Carlo verblijft tussen 3 mollige ijslanders,en een dikke fjordenmerrie die nauwelijks nodig hebben,en het hooi voor hem wegkapen,
da,s voor een jong paard ook weer geen succes,en gras ligt er haast niet meer,hij trekt in mijn ogen ook niet echt bij.
Dus dan maar weer verder zoeken,en gevonden gelukkig.
Gezellig vlakbij jouw francis?
daarom hier een verhuisbericht,
A,S zaterdag gaan hij over naar de andere kant van Apeldoorn ,waar wel voloende groen is,
hooi in bakken word gegeven en dagelijks vers water
zeker weet dat hij ook eten krijgt bij afwezigheid,ziekte etc.
Vlakbij mij was ideaal,maar Carlo verblijft tussen 3 mollige ijslanders,en een dikke fjordenmerrie die nauwelijks nodig hebben,en het hooi voor hem wegkapen,
da,s voor een jong paard ook weer geen succes,en gras ligt er haast niet meer,hij trekt in mijn ogen ook niet echt bij.
Dus dan maar weer verder zoeken,en gevonden gelukkig.
Gezellig vlakbij jouw francis?
Re: weer verhuizen
Wijs besluit hoor, ik zeg altijd maar zo, voor elk paard is er het ideale plekje. Duurt soms alleen even voorje hem gevonden hebt.
volgens mij is het wel vlak bij, moet je ff het adres mailen dan ga ik wel ff opzoek
kennen we samen buitenrijden volgend jaar! Hopen dat dit een vast plekkie wordt (voorlopig) is het dicht bij de IJslanders? of meer naar Beekbergen toe?

Beetje extra eten is dan niet weg voor hem. Hopen dat dit beter bevalt.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

ja afwachten maar.
ik voer nog steeds bij terwijl dat eigenlijk niet meer hoeft,
maar de landhouder heeft voorlopig nog geen plannen het hele spul te verplaatsen uit angst voor hoefbevangenheid.
maar wacht hij te lang dan word dat risico erg groot,dus daarom gaan we maar weer.
maar degene die ik daar aansprak staat er al 10 jaar en bevalt haar prima.
ik voer nog steeds bij terwijl dat eigenlijk niet meer hoeft,
maar de landhouder heeft voorlopig nog geen plannen het hele spul te verplaatsen uit angst voor hoefbevangenheid.
maar wacht hij te lang dan word dat risico erg groot,dus daarom gaan we maar weer.
maar degene die ik daar aansprak staat er al 10 jaar en bevalt haar prima.
Ik weet ongetwijfeld waar dit is. Ik ben jaloers, daar kun je zo mooi staan
.
Hopen dat het bevalt, maar dat gaat vast goed!

Hopen dat het bevalt, maar dat gaat vast goed!
Dag lieve, lieve Trix... 

Hee, fijn dat de verhuizing is goed gegaan, ik kom snel kijken hoor, heb Carlo nu al zo lang niet gezien! x