5.45 kwam mijn vader mij ophalen om door te rijden om de trailer te halen. Toen was mijn vader nog de route vergeten dus die eerst weer ophalen.
Toen de trailer en daar gingen we..tuf tuf, richting Balloo. Het was een hele reis, van 3 uur. Ach het was lekker weer !
In Balloo aangekomen stond Jose al klaar. Eerst wat gedronken en daarna een rondleiding gehad. Manus gaf nog even een showtje weg en toen was het eindelijk tijd om bij E en E te gaan kijken. Woww ze stonden op een stuk land, tussen de bomen zo gaaf. Kennis gemaakt met Emiel en Ekdal...en kiezen was best wel lastig he Jose. Maar uiteindelijk toch voor Ekdal gegaan.
Toen weer terug de trailer halen, weer wat gedronken en toen Ekdal in de trailer. HIj ging er in een keer in

Afscheid genomen en toen tuf tuf weer richting Zuidholland. Ekdal heeft 3 uur superbraaf in de trailer gestaan, geen kick gegeven. Echt super.
De ontmoeting met Danc was ook grappig, die zag je denken euhh een fjord, maar danc houdt niet meer van zoveel spelen.
Vanmorgen ging ik kijken, had Ekdal gelegen, zooo schattig. Daarna gepoetst, hoeven gekrabt(wat super goed ging!!)en in de bak een paar rondjes gelopen en toen in het land. Hij is heel mak, beetje eigenwijs(ach het is een veulen!!)maar onwijs aanhankelijk!
Ik ben helemaal blij met hem!
Jose en Jan, bedankt voor de gezellig dag en geweldige rondleiding en ontvangst.
Foto's volgen nog!
Ekdal(TimorXAnton)23-05-2008
moeder: Zoraike