Voor het eerst in het Bergse Bos!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Daphne_65

Voor het eerst in het Bergse Bos!

Bericht door Daphne_65 » zo 26 apr 2009, 08:15

Afgelopen vrijdag heel onverwachts in het Bergse bos wezen rijden. OP vrijdag gaat de eigenaresse van Bas altijd op de manege naar de caroussel les (friezen achttal). Meestal ga ik mee om te groomen. Mijn vriendin staat daar ook met haar fjordje Gypsy en die belde of ik geen zin had om een rondje bos te komen doen. Ja dat wilde ik wel en geheel onverwachts hebben we Shadow naast Bas op de trailer gezet en naar de manege gereden. Ze mocht wel even in een stal bijkomen van de rit. Ik kwam daar de stal in en Shadow was helemaal onder de indruk. Met toegeknepen billen en ingezakte rug, liep ze al snorkelend door het gangpad. Ik dacht echt nou daar gaat mijn rustige bosrittje. Met zadelen was ze heel erg nerveus (en ik vanzelfsprekend ook). Maar toen ik erop zat werd ze rustig en ben ik samen met mijn vriendin het bos ingereden. Ze was super relaxed en we hebben een ritje van zo´n 3 kwartier gemaakt, dat vond ik voor de 1e keer lang zat. We hebben lekker ontspannen gestapt en gedraafd en Shadow vond het super (en ik ook). Terug op de manege heb ik haar afgezadeld en heb ik nog even lekker zitten kletsen.

Op de terugweg wilde ze wat moeilijk laden, maar het was inmiddels donker geworden en Shadow was erg moe van alle indrukken die ze opgedaan had, maar uiteindelijk stond ze er binnen een half uurtje toch in.

Zeer geslaagd dus, en er gaan er binnenkort nog mee ritjes volgen in het Bergse Bos!

Tja en door het onverwachte geen foto´s gemaakt, maar de volgende keer gaan we voorbereid op pad!
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Jeempie
Contacteer:

Re: Voor het eerst in het Bergse Bos!

Bericht door Jeempie » zo 26 apr 2009, 09:04

Klinkt erg leuk. Ik ben ook wel benieuwd naar foto's.
Zortin Z1 + 10 alweer! *o/* Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model ! :L :))
Viv

Bericht door Viv » zo 26 apr 2009, 14:08

En hoe vond je mn achtertuin??
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
roos

Bericht door roos » zo 26 apr 2009, 14:14

Wat leuk zeg..Ben benieuwd naar de fotos die je de volgende keer gaat maken :D
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
skreia
Contacteer:

Bericht door skreia » ma 27 apr 2009, 17:28

Zo jij bent dichtbij geweest!
Lekker bosje hè
Ik heb jullie niet gezien, heb om een uurtje of half 4 nog in het bos gereden met een friese merrie :D
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!
Afbeelding
Daphne_65

Bericht door Daphne_65 » ma 27 apr 2009, 19:46

Hee Lisette!! Wij waren er pas rond 8en in de avond hoor, maar misschien komen we elkaar binnenkort wel tegen.

Viv ik heb genoten van je achtertuin hoor, dat gaan we echt vaker doen! En natuurlijk de volgende keer met foto´s!
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Jankeke

Bericht door Jankeke » di 28 apr 2009, 07:03

Daar kun je toch zo vangenieten he! Met een fjord door het bos is het mooiste wat er is.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Plaats reactie