Wie is er woensdag de sjaak bij de Orun...
Wie is er woensdag de sjaak bij de Orun...
1 tip, hij houdt van eten!

- jezzikaatje
- Contacteer:
Re: Wie is er woensdag de sjaak bij de Orun...
Gaat Joyce voor jou meerijden?
Je doet de ORUN toch ook in Dronten?
Je doet de ORUN toch ook in Dronten?
Oeeh jij zit dichtbij, maar Joyce gaat niet rijden.
- jezzikaatje
- Contacteer:
Ik herkende de omgeving 
Dan zou ik niet weten wie er gaat rijden..
Van wie krijg je trouwens les dan?

Dan zou ik niet weten wie er gaat rijden..
Van wie krijg je trouwens les dan?
Misschien dat je even wat meer informatie moet geven... 
Iemand gaat op jouw fjord meerijden voor het exmen van een ander, zoiets moet het zijn, want zelf examen op je fjord doen mag niet.

Iemand gaat op jouw fjord meerijden voor het exmen van een ander, zoiets moet het zijn, want zelf examen op je fjord doen mag niet.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Spark van Joyce staat op de foto, en ik ga hem zelf rijden. Ik doe de basiscursus dus dan hoef ik zelf niet te rijden voor mijn eigen examen. Alleen mijn lesgeven wordt beoordeeld.yvette schreef:Misschien dat je even wat meer informatie moet geven...
Woensdag rijd ik dus Sparky en dan kijken we of wij als combinatie mogen voor het examen, dus lesklant spelen voor een klasgenootje zeg maar.
Joyce en ik zijn heel erg benieuwd hoe het gaat, want ik heb niet eerder op Sparky gezeten en hij hangt ongelovelijk de draak uit de laatste weken!

Dus als het goed gaat en Sparky moet hard werken is hij de sjaak, als Sparky niet echt lief meewerkt ben ik de sjaak!

haha nou fran hij was vandaag erg braaf moet ik zeggen , deed keurig wat ik van hem vroeg , heb in de binnenbak gereden , dan kan die daar vast weer aan wennen, want reed tegenwoordig veel in de buitenbak of bos .
maar hij deed aardig zijn best , alleen ging die niet langs a hahah .
ben benieuwd woensdag , ik maakwel de foto's

nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Ben ook erg benieuwd! Ben gisteravond van Olaf gevallen en me been is een beetje pijnlijk maar dat zal wel over zijn woensdag!
Fran schreef:Ben ook erg benieuwd! Ben gisteravond van Olaf gevallen en me been is een beetje pijnlijk maar dat zal wel over zijn woensdag!
ik hoop het want woensdag kan je dan nieuwe blauwe plekken creeeren haha
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje