Eindelijk een Z-paard op stal! - 1 april inderdaad
Eindelijk een Z-paard op stal! - 1 april inderdaad
Ik zie dat Kelly de primeur al had van dit nieuwtje op bokt, dus dan kan ik niet achterblijven...
Soms valt ineens alles op zijn plek. Ik wil al heel lang een leerpaard, Kelly wil graag een jong dier om opnieuw mee te beginnen en Sandrien wil voor Cor graag een goed menpaard.
Nou ruilen wij onderling wel eens vaker van paard, maar we hebben er nooit eerder over nagedacht om dat vaste vorm te gaan geven.
Vanaf zondag is het dan eindelijk zover (we moesten even wachten totdat Fieke haar puntje in de M1 met Taco had gehaald):
Taco gaat naar mij, Cosimo naar Kelly en Iza naar Sandrien.
Het zal allemaal best wennen worden voor iedereen, maar ik denk dat onze fjorden op deze manier meer op hun juiste plekkie zullen zijn. Ik kijk er in ieder geval heel erg naar uit (en Iza zie ik dan nog vaak genoeg bij Sandrien).
Voor de meesten hier zal het wel als een verrassing komen, maar wij zijn er natuurlijk al een tijdje mee bezig. En het goede nieuws is: ze blijven allemaal bij FW-ers!
Soms valt ineens alles op zijn plek. Ik wil al heel lang een leerpaard, Kelly wil graag een jong dier om opnieuw mee te beginnen en Sandrien wil voor Cor graag een goed menpaard.
Nou ruilen wij onderling wel eens vaker van paard, maar we hebben er nooit eerder over nagedacht om dat vaste vorm te gaan geven.
Vanaf zondag is het dan eindelijk zover (we moesten even wachten totdat Fieke haar puntje in de M1 met Taco had gehaald):
Taco gaat naar mij, Cosimo naar Kelly en Iza naar Sandrien.
Het zal allemaal best wennen worden voor iedereen, maar ik denk dat onze fjorden op deze manier meer op hun juiste plekkie zullen zijn. Ik kijk er in ieder geval heel erg naar uit (en Iza zie ik dan nog vaak genoeg bij Sandrien).
Voor de meesten hier zal het wel als een verrassing komen, maar wij zijn er natuurlijk al een tijdje mee bezig. En het goede nieuws is: ze blijven allemaal bij FW-ers!
Laatst gewijzigd door yvette op wo 01 apr 2009, 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Re: Eindelijk een Z-paard op stal!
Oeh spannend!
Zit zoveel gevoel aan een dier, in mijn ogen is dit best een moeilijke keuze!
Blijft dit in deze vorm of is dit maar voor even?
Succes
.
Zit zoveel gevoel aan een dier, in mijn ogen is dit best een moeilijke keuze!
Blijft dit in deze vorm of is dit maar voor even?
Succes

:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
Volgens mij is het gewoon een superoplossing!
klinkt voor iedereen goed!
En wat ik op bokt ook al zei: jullie zullen jullie ex-paardjes nog zeer veel zien en op de voet kunnen volgen!!
ben benieuwd
klinkt voor iedereen goed!
En wat ik op bokt ook al zei: jullie zullen jullie ex-paardjes nog zeer veel zien en op de voet kunnen volgen!!
ben benieuwd

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Tsja, je weet natuurlijk nooit, maar het is de bedoeling dat het zo blijft dan.Roosjuh schreef:Blijft dit in deze vorm of is dit maar voor even?
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Wat een veranderingen ineens zeg.
Maar zo te horen een goede oplossing voor iedereen.
Maar zo te horen een goede oplossing voor iedereen.
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

- Thessa Keizer
Jeetje hier kijk ik echt van op.
Jullie zullen ongetwijfeld alles goed in overweging hebben genomen maar tjonge wat een verandering.
En wat ik begrijp een definitief iets? Kelly zomaar ineens zonder Taco en jij zonder Iza!?
En Fieke die kan dan niet meer op Taco verder rijden?
Nou ja goed in ieder geval heel veel geluk, plezier en liefde met jullie nieuwe kanjers, ze komen in ieder geval allemaal bij super baasjes terecht dus dat is prima opgelost!
Groetjes Thessa en Aike(die wel gewoon lekker bij mij blijft
)
Jullie zullen ongetwijfeld alles goed in overweging hebben genomen maar tjonge wat een verandering.
En wat ik begrijp een definitief iets? Kelly zomaar ineens zonder Taco en jij zonder Iza!?
En Fieke die kan dan niet meer op Taco verder rijden?
Nou ja goed in ieder geval heel veel geluk, plezier en liefde met jullie nieuwe kanjers, ze komen in ieder geval allemaal bij super baasjes terecht dus dat is prima opgelost!

Groetjes Thessa en Aike(die wel gewoon lekker bij mij blijft

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Ennnnnn, Joost!!
Is het dan ook de bedoeling dat de paarden op papier ook overgeschreven worden op de nieuwe eigenaar of laten jullie dat wel zo als het nu is.
We willen natuurlijk wel zeer binnenkort foto's zien van de nieuwe combinaties.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Hmm, ben ik nu de enige die zich afvraagt of dit bericht tot morgen standhoud?
Misschien ben ik te sceptisch, maar op 1 april vertrouw ik allerlei nieuwtjes niet zo...
Mochten jullie ons nu toch niet in de maling nemen, dan feliciteer ik jullie hierbij natuurlijk van harte!
Misschien ben ik te sceptisch, maar op 1 april vertrouw ik allerlei nieuwtjes niet zo...
Mochten jullie ons nu toch niet in de maling nemen, dan feliciteer ik jullie hierbij natuurlijk van harte!
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
Anita45 schreef:Is het dan ook de bedoeling dat de paarden op papier ook overgeschreven worden op de nieuwe eigenaar of laten jullie dat wel zo als het nu is.
Hier hebben we eigenlijk nog niet zo over nagedacht.
In principe zou dit officieel natuurlijk wel moeten.
Zeker een puntje waar we nog even aan moeten gaan denken.

Ik begrijp je twijfel, het is tenslotte 1 april.nina1993 schreef:Hmm, ben ik nu de enige die zich afvraagt of dit bericht tot morgen standhoud?
Maar een goede vriendin van mij die mij veel heeft geholpen met Taco is gister teruggekomen van vakantie en ik wilde haar eerst inlichten voordat ze het zou lezen op bokt.
Vandaar deze datum, al valt dat een beetje ongelukkig.

-
persoonlijk denk ik dat dit voor hooguit een jaar is!
jullie houden allemaal te veel van jullie paarden om ze echt weg te geven!
als coosie zadelmak is dan komt taco zeker weten terug naar kelly!
anders is er een een wereldwonder gebeurd!
jullie houden allemaal te veel van jullie paarden om ze echt weg te geven!
als coosie zadelmak is dan komt taco zeker weten terug naar kelly!
anders is er een een wereldwonder gebeurd!
Azalie :: Isabeau
hmm ik geloof het niet... idd ivm 1 april...
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
- Thessa Keizer
Ik had nog niet nagedacht over een 1 april grap maar ik denk inderdaad dat die kans er best in zit, aangezien ik het ook een beetje vreemd verhaal vind van mensen die zoveel van hun paarden houden!!! Maar goed wij wachten geduldig af!!En anders vind ik het wel een errrgg goed bedachte grap
Groetjes Thessa en Aike

Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
Ennnnnn, Joost!!
Ennnnnn, Joost!!
Ik begrijp dat de timing van dit bericht inderdaad wat ongelukkig is.
Maar zoals Kelly al zei, we moesten eerst zorgen dat alle betrokkenen (verzorgers, stalgenoten) op de hoogte waren.
Vind het voor Fieke ook wel sneu, maar ik hoop dat het met Cosimo straks net zo fijn gaat klikken
Maar zoals Kelly al zei, we moesten eerst zorgen dat alle betrokkenen (verzorgers, stalgenoten) op de hoogte waren.
Vind het voor Fieke ook wel sneu, maar ik hoop dat het met Cosimo straks net zo fijn gaat klikken

Van jullie wisseltrucken kijk ik niet op, is ook hartstikke leuk en goed om af en toe een ander paard te rijden. Maar voor vast jeetje... Situaties veranderen ook zo vaak prive, gezondheid, noem allemaal maar op. Natuurlijk hoop ik dat jullie er allemaal hartstikke blij mee zijn, en als jullie alles over een jaar of wat weer terugveranderen zou ik ook niet vreemd vinden 

Gefeliciteerd! Jullie waren er veel eerder achter dan op bokt. Waarschijnlijk omdat jullie ons beter kennen...
Want Iza gaat van haar lang-zal-ze-leven niet bij mij weg (maar mocht het dan toch gebeuren dan weet ik zeker dat ze het super zou hebben bij Sandrien), Taco is zeer welkom bij mij, maar ik denk toch echt niet dat Kel hem kan missen en Cosimo mag best naar Kelly, maar die ga ik toch echt eerst lekker zelf inrijden...

Want Iza gaat van haar lang-zal-ze-leven niet bij mij weg (maar mocht het dan toch gebeuren dan weet ik zeker dat ze het super zou hebben bij Sandrien), Taco is zeer welkom bij mij, maar ik denk toch echt niet dat Kel hem kan missen en Cosimo mag best naar Kelly, maar die ga ik toch echt eerst lekker zelf inrijden...

Re: Eindelijk een Z-paard op stal! - 1 april inderdaad

♥ Taco ♥ M1+3 » 'Mijn' leermeester 
♥ Yara ♥ L1+9 » Lieve Yara ik zal je nooit vergeten
♥ Brandy M ♥ » Gentlemen x Rigoletto, 4 jaar en heerlijk eigenwijs

♥ Yara ♥ L1+9 » Lieve Yara ik zal je nooit vergeten

♥ Brandy M ♥ » Gentlemen x Rigoletto, 4 jaar en heerlijk eigenwijs

Zie je wel, niemand is op 1 april te vertrouwen! Zelfs na Kelly's berichtje bleef ik zwaar wantrouwend, vandaar dat ik ook niet meer gereageerd heb.yvette schreef:Gefeliciteerd! Jullie waren er veel eerder achter dan op bokt. Waarschijnlijk omdat jullie ons beter kennen...![]()
![]()
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
Zhellie Orsta x Briggen
Ik wisset wel daarom had ik maar niet gereageerd hahaha.
maar leuk geprobeert!!

leuk geprobeerd, maar helaas had jullie al meteen door 

Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"