Esther en ik hadden het hier en daar al laten doorschemeren. Afgelopen zondag zijn er mensen komen kijken via Marije (vosse hier). Onwijs leuke en aardige mensen. Al moest Hosta wel even wennen hihi die moest meteen luisteren naar die man

Hosta kan het dus wel maar heeft gewoon scheit aan ons ze loopt letterlijk en figuurlijk over ons heen! Dit maakte voor ons de beslissing alleen maar nog definitiever dit was het goeie baasje voor Hosta wat overigens bij hem Nelly gaat heten. Zo heet ze op papier! Nelly gaat bij hem voor de wagen lopen en hij verwacht dat ze met 14 dagen ervoor loopt. En als ze dit goed doet dan mogen we een keertje mee op de kar echt helemaal leuk! Crossen door de bossen met "onze" hosta!
Ik ben er heel erg blij mee maar er hangt toch ook wel een nasmaak bij hoor. Als ik dan weer denk aan Imka hoe gek die word als Hosta alleen maar even gaat wandelen. Ze kon dus niet alleen achter blijven. Vorige week heb ik een topic gestart over een veulen gezocht en in contact gekomen met Esther.
Toen we zondag wisten dat Hosta verkocht was hebben we meteen Esther gebeld om een afspraak te maken want we hadden zoiets van die mag niet aan onze neus voorbij gaan. We vinden het zo'n leuk mannetje!
Zo gezegt zo gedaan en we konden meteen maandag (gister) dus al komen. Na even gekeken te hebben en genoten te hebben van het spectakel wat ze van een drafje maakte zijn we naar binnen gegaan en hebben ze ons verwent met een bakkie koffie en thee (heerlijk na zo'n lange rit)
Na lekker gekletst te hebben over de paarden en Elvis natuurlijk heeft Desire besloten om idd voor Elvis te gaan!
Wat voor mij erg leuk was is dat ik eindelijk Jeskim in het echt gezien heb. De half zus van Imka! Dus Elvis is Imka dr kleine neefje

Als het allemaal goed gaat gaat Hosta aankomende zondag naar Ruinen en Elvis komt naar de nieuwe wetering

Esther, Imka zal vast en zeker heel goed op haar kleine neefje gaan passen! En ik heb het al een paar keer gezegt je mag altijd komen kijken! Dat vinden we alleen maar leuk!
Dit was het verhaal een beetje, iets minder leuk en erg leuk dus!
Groetjes Nancy Desire en tante Imka