Vera krijgt massage [Update]

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

Vera krijgt massage [Update]

Bericht door Ziggy » do 12 mar 2009, 10:03

Via via kreeg ik onderstaande link doorgespeeld en toen ik dat las werd ik wel heel erg geïnteresseerd.

http://www.hannekuipers.com/Nieuws.html

Ik heb Hanne een mail gestuurd en vanmiddag komt ze Vera behandelen, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat en wat daaruit gaat komen.

Wordt vervolgd
Laatst gewijzigd door Ziggy op do 12 mar 2009, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
sparky10

Re: Vera krijgt massage

Bericht door sparky10 » do 12 mar 2009, 10:48

succes ze zal ongetwijfeld genieten !
ben benieuwd naar de afloop
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Ziggy

Re: Vera krijgt massage

Bericht door Ziggy » do 12 mar 2009, 14:10

het was heel bijzonder, ik was al eerder naar de wei gegaan om op me gemak mijn dagelijkse ritueel van in de wei zitten te doen, ik kon Veer heel makkelijk het halster omdoen en heb haar daar even mee laten lopen totdat Hanne kwam, ze liet zich toen ook heel makkelijk meeleiden naar het voorste stuk van de wei.

Hanne heeft haar nu een basis behandelilng gegeven, zodat Vera kon ervaren wat het was en wat er allemaal gebeurde. In het begin vond ze het allemaal wat vreemd, maar toen ze doorkreeg dat ze gewoon lekker grasjes mocht eten terwijl Hanne bezig was, vond ze het prima.

We hebben ook het eczeemverhaal besproken en een medestudente van Hanne is bezig met eczeempaarden, dus ze zou met haar overleggen welke behandeling zij in zetten, zodat ze die bij Vera ook kon gaan toepassen.

Je zag echt dat er wat gebeurde met Veer, ze werd echt heel rustig en relaxed. Op het laatst stonden we hoofd tegen hoofd tegen elkaar aan te suffen :+: Want ook ik merkte dat er wat gebeurde, ik werd ook heel erg rustig.

Volgende week gaan we weer afspreken en dan gaat ze dus dieper op de problemen van Vera in, dan gaat ze ook echt kijken wat ze precies nodig heeft.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Jankeke

Re: Vera krijgt massage [Update]

Bericht door Jankeke » do 12 mar 2009, 17:10

Ik hoop echt dat het voor Vera iets oplevert. Ik las namelijk in een reactie van jou op een ander topic dat je er vrijwel zeker van bent dat ze vroeger is mishandeld. Ik wil graag op de hoogte worden gehouden hoe dit nou verder verloopt voor Vera en hoeveel verandering je in haar bemerkt. (Misschien wel meer mensen van FW)
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Tamara
Contacteer:

Bericht door Tamara » do 12 mar 2009, 17:29

leuk is dat hé, als ze echt ervan genieten, dan beginnen ze zo weg te soezen. Hoop dat het helpt voor veer!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Machteld&Falco

Bericht door Machteld&Falco » do 12 mar 2009, 17:55

Oh wat klinkt dat goed. Ik weet niet in hoeverre shiatsu heilzaam is bij eczeem, maar het kan wel helpen om afvalstoffen te draineren, dus in die zin zal het misschien wel effect hebben.
Fjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
http://pijama.come2me.nl
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 13 mar 2009, 08:21

Jankeke schreef:Ik hoop echt dat het voor Vera iets oplevert. Ik las namelijk in een reactie van jou op een ander topic dat je er vrijwel zeker van bent dat ze vroeger is mishandeld. Ik wil graag op de hoogte worden gehouden hoe dit nou verder verloopt voor Vera en hoeveel verandering je in haar bemerkt. (Misschien wel meer mensen van FW)
Ik ga jullie zeker op de hoogte houden en Hanne "gebruikt" Vera nu als studie object, want zij heeft dus als issue getraumatiseerde paarden genomen als afstudeer opdracht.

@Machteld: zo redeneerde ik ook en aangezien een studiegenootje van haar eczeempaarden heeft als issue, kunnen we dit misschien combineren

nientje_pjotr
Contacteer:

Bericht door nientje_pjotr » vr 13 mar 2009, 09:18

Klinkt goed!
En dat het al zo'n effect heeft op vera is natuurlijk super! en dat je het zelf ook mag ervaren.

Dat van het eczeem hou ik even in de gaten ;)
GerritAfbeeldingCindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl

"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je
;(
Plaats reactie