Argh, Balen..

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Esther

Argh, Balen..

Bericht door Esther » za 28 feb 2009, 17:25

Ik had dus afgesproken dat ik mee zou gaan naar België vandaag, naar de HK..
Ik was er gisteravond helemaal klaar voor, spulletjes bij elkaar gezicht, alles opgeladen..
Kan ik echt nooit een keer slapen. was eigenlijk vrijdag al niet zo lekker, erg moe.

Dus om 4 uur vannacht maar besloten om niet mee te gaan. Ik kon toen nog maar 1 uur slapen. |o
Het was het me niet waard om daar supermoe te gaan zitten, het is een hele reis, en dan vervolgens een week ziek te zijn. Voor de mensen die het niet weten, ik heb CVS..

Ergens is het geen onoverkomelijke ramp, maar dit was vorig jaar dus ook al gebeurt en ik wilde wel graag heen. Het is niet zo erg in de trant van, het zijn geen hengsten waarmee ik kan fokken, het zijn ook voornamelijk jonge dieren en in totaal zijn er maar 12 ofzo.. Verder hoor ik altijd verhalen dat het altijd lang duurt, dat je de hele dag moet staan. Dus dan is het me die week ziek niet waard..

Vanmorgen dus lekker de paardjes uit de box getrokken. Jeskim, Bente en Tea staan nu 's nachts op stal i.v.m. met een giga modderweide. Ze hebben wel een stuk beton, maar ze willen gewoon graag naar binnen 's avonds, dus wie ben ik dan..

Eerst Bente, die aaide ik even en ik had zo een pluk haar in mijn handen, dus daar maar even het kartelzweetmes over gehouden, vond ze heerlijk!! Wat verloor die een haar ineens zeg!! Het was gewoon een ander paard toen ik klaar was, nu was ze voor de verandering ook eens schoon, wat ook al een heel verschil is..
Nou daarna Jeskim ook maar even bewerkt met het zweetmes en die verloor nog meer haar.. Jeskim kan supersnel verharen, wel een goed teken.
Toen ik klaar was had ik echt een dikke berg haar op het plein liggen.. :o

Daarna Tea nog maar even gedaan, maar daar zit echt bijna niets meer op, die zit echt al superglad in het haar!!

Toen alles lekker in de wei stond ben ik even op een autoband gaan zitten die in de wei lag. Tea en Jeskim smeerden hem al naar het betonstukje, maar Bente bleef lekker bij mij en daar heb ik echt even lekker mee geknuffeld. Wat is dat toch een lieverd, die knuffelt ook echt terug :+: .. Ze blijft ook gewoon bij me, sjokt niet weg naar een minuut of 10, nee die blijft tot je zelf weg gaat..

Ik heb dus lekker wat quality time gehad met mijn dames, toch nog een fijne dag..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
anika

Re: Argh, Balen..

Bericht door anika » za 28 feb 2009, 17:48

Jeetje Esther, het leek zo goed te gaan, of niet?

Toch lekker dat je even met de meiden aan de gang kon :D
Murphy :+: Ysha
Esther

Bericht door Esther » za 28 feb 2009, 18:01

Het gaat ook best goed. Dat ik heb afgezegd is eigenlijk ook wel een teken dat het goed gaat.. Ik ben wat realistischer.. wat verstandiger.. Ik moet de lat niet meer telkens te hoog leggen, want dan krijg ik die enorme schommelingen in mijn gezondheid. Het is moeilijk om leuke dingen over te laten gaan, maar morgen ben ik er blij om..

De meiden hebben me wel opgebeurt!!
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Daphne!

Bericht door Daphne! » za 28 feb 2009, 18:55

Pppfff, wat verveldend voor je zeg, nu je zo graag naar de HK wilde. Goed van je dat je je gedachten kunt verplaatsen,
en je deze dag toch kon genieten, van je eigen paarden dan welis waar.
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Martin009

Bericht door Martin009 » za 28 feb 2009, 19:24

Pfff dat zal inderdaad balen geweest zijn ;(
Heb er zelf ook altijd heel erg last van als iets niet doorgaat waar ik echt zin in had maar zou me niet kunnen voorstellen hoe dat is als je eigen gezondheid je in de weg zit :o
Maar super dat je dan leker een stel van die grote slijmballen in de buurt hebt en je hebt dus zo te horen vast nog wel een manier om er een leuke week van te maken :D
Annemarie

Bericht door Annemarie » za 28 feb 2009, 19:52

Jammer dat je niet kon gaan Esther, maar wel lekker met de dames bezig geweest dus. Nis verhaart ook niet normaal. Heb haar vanochtend geborsteld en toen ik vanavond gras ging geven zat ze alweer onder de losse haren. Volgens mij verhaart Nis net als Jeskim pijlsnel. Heb vandaag trouwens nog een Zidar merrie gezien. Ik zag wel gelijkenis met Jeskim, qua maat en qua koppie!
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Viv

Bericht door Viv » zo 01 mar 2009, 05:36

Ik mistte je idd al, jammer.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » zo 01 mar 2009, 05:58

Jammer dat je hebt moeten afzeggen maar je hebt er wel een fijne dag voor terug gekregen en dat is ook wat waard.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » zo 01 mar 2009, 08:01

Wat jammer idd Esther. Je moet idd ook erg lang staan wachten, als je geen stoeltje had. (wij waren die ook vergeten.)
Maar nu heb je wat je zegt, een mooie tijd met je meiden gehad.
En je kunt bij Annabel toch de foto's bekijken? Dan heb je een beetje een idee hoe het was.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Jankeke

Bericht door Jankeke » zo 01 mar 2009, 08:10

Goh meid, ik wist helemaal niet dat je CVS hebt. Wat knap dan dat je de beslissing hebt kunnen maken niet te gaan. Ik kan me zo voorstellen dat je dan denkt "wat kan mij het, ik ga toch" Vooral als je zo graag wilt. Maar als je weet wat de gevolgen daarna zijn..... heb je de juiste beslissing genomen. Wat fijn dan dat je weer zoveel goede energie kunt halen uit het lekker tuttelen met je dieren. Ik denk dat dat ook weer heel wat waard is. Ik denk ook wel dat een paard als Bente je aanvoelt en daarom ook lekker bij je blijft net zolang tot je zelf weggaat. Dit was weer een lekker middagje meid. Geniet er maar lekker van na.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » zo 01 mar 2009, 08:55

Ik vindt het heel goed van je dat je naar je lichaam geluisterd hebt. Dat kan soms zo moeilijk zijn, vooral als je iets graag wilt. Fijn dat je dan nog een leuke dag met je paarden gehad hebt. Bente is echt een lieverd zo.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
anika

Bericht door anika » zo 01 mar 2009, 10:07

Esther schreef:Het gaat ook best goed. Dat ik heb afgezegd is eigenlijk ook wel een teken dat het goed gaat.. Ik ben wat realistischer.. wat verstandiger.. Ik moet de lat niet meer telkens te hoog leggen, want dan krijg ik die enorme schommelingen in mijn gezondheid. Het is moeilijk om leuke dingen over te laten gaan, maar morgen ben ik er blij om..

De meiden hebben me wel opgebeurt!!
Goed verwoord +:)+
En toch vind ik het persoonlijk moeilijk blijven om in te zien waar de grens ligt..
En eigenwijsheid wint hier te vaak :=

Ik vind het knap van je!!
Murphy :+: Ysha
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » zo 01 mar 2009, 13:47

Schrok me wel heulemaal kapot toen midden in de nacht ineens mijn telefoon piepte....kon ik daarna ook nooit meer in slaap komen 8)7

Maar het is wel jammer dat je nu alweer de keuring moest missen, máár..ik heb alles op foto :D
Geluk is de vrucht van intens werk
Esther

Bericht door Esther » zo 01 mar 2009, 14:40

Oh Sorry, hihi.. Ik denk dan leest ze het morgenochtend wel..
oeps..

Ik kom bij je foto's kijken!! en dan verwacht ik een uitgebreid verslag!!
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Pamba
Contacteer:

Bericht door Pamba » zo 01 mar 2009, 15:25

Vervelend dat je toch niet kon gaan.. Maar gelukkig dat de paarden je weer hebben opgebeurd :)
Rosantjuh(L)banjer

Bericht door Rosantjuh(L)banjer » zo 01 mar 2009, 16:25

Vervelend dat je niet kon gaan erg jammer. maar je hebt in elk geval goed naar je eigen lichaam geluisterd.
En gelukkig hebben je paardjes je lekker op kunnen vrolijken.. :)
Bella (Bijoux van de Tsjoggelberg) en Fenne van de hoenderkamp

Afbeelding
Tot een kleine BellaX Winser G

R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.
Claudje

Bericht door Claudje » zo 01 mar 2009, 16:27

Wel herkenbaar :j Ik heb een vitamine B12 tekort en daar ben ik ook heel erg moe van, gelukkig gaat dat nu wat beter met injecties.
Gek genoeg krijg je dan wel vaak weer energie voor de leuke dingen, zoals lekker met je paardjes bezig zijn :D
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Ilona

Bericht door Ilona » zo 01 mar 2009, 18:55

Gelukkig is de dag die in eerste instantie op een baaldag ging lijken toch een heerlijk paarden daagje geworden.
Goed van je dat je nee kan zeggen!
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Melanie&Fjordy

Bericht door Melanie&Fjordy » ma 02 mar 2009, 07:00

Jammer dat je niet mee kon, maar gelukkig hebben je paardjes dat een beetje goedgemaakt.. :)
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » ma 02 mar 2009, 11:57

Esther schreef:Oh Sorry, hihi.. Ik denk dan leest ze het morgenochtend wel..
oeps..

Ik kom bij je foto's kijken!! en dan verwacht ik een uitgebreid verslag!!
Mag ik ook komen kijken. Gaan we gelijk verder waar we gebleven zijn toen jullie hier waren.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Plaats reactie