Suzanne dagje

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
leoensuzanne

Suzanne dagje

Bericht door leoensuzanne » do 26 feb 2009, 18:02

Ha, eindelijk weer eens een Suzanne dagje gehad. Ik begon nog met mamadag. De kids gingen bij omi spelen. Vanmorgen rond 9 uur waren ze daar en toen ging ik weer snel weg, moest op controle bij het ziekenhuis voor mijn oog. Dit was allemaal weer prima. Ik mocht stoppen met de druppels. Effe vervelend geweest, ze hadden gedruppeld zodat de pupil groot wordt, maar dan kun je niet alle etiketjes lezen in de winkel hoor!!!!
Maar toch lekker wat sandwiches en chocomelk kunnen halen.
Snel omgekleed, hond in de auto en toen begon mijn Suzanne Dag!!!!
Eerst maar even gevoerd en wat stenen ed uit de wei gehaald. Toch maar weer snel naar binnen, want er kwam toch veel licht binnen. En om nou met een zonnebril in de wei te gaan staan......
Ronan was al klaar met eten, dus die maar eens geknipt. Anca wilde ook aandacht, stond tegen de deur te kloppen. Toen ik klaar was, konden ze met zijn drieen naar buiten.
Ik heb de stallen uitgemest en ben toen op mijn gemakkie lekker gaan eten. Heb in de tussentijd meteen maar lijstjes gemaakt wat er nog in stal moet gebeuren. We zijn nog steeds niet klaar. Heb leo gebeld, dat dit gewoon maar herinneringslijstjes waren, anders zou hij denk ik niet meer op stal komen. Er moet nog best veel gebeuren nl en ik kan zo weinig doen alleen.
Heb spinnenwebben gejaagd, de paardjes lekker hooi gegeven en wat plaatjes opgemeten.
Toen jasmijn uit de wei gehaald. Lekker gepoetst, gelongeerd en toen nog heerlijk met hond en Jasmijn gaan wandelen. O, daar kan ik zo van genieten. Jasmijn die soms langs je draaft, oortjes strak naar voren.... Terug gekomen Anca uit de wei gehaald en lekker gepoetst. Toen die ook gelongeerd (oeh en dat moet ik veel vaker gaan doen!). Ben er later nog even op gaan zitten. Toen Ronan nog uit de wei gepakt, die eventjes gereden. Heb alles gevoerd, geveegd en ben gegaan. Oh heerlijk zo'n Suzanne dagje.
Leo is nu naar de cursus en de kids gaan zo naar bed, dus ik ga bijna weer verder genieten van mijn Suzanne dag. Mss ga ik wel effe in het bubbelbad liggen....
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
colunder

Re: Suzanne dagje

Bericht door colunder » do 26 feb 2009, 18:30

Heerlijk is dat he, zo ongestoord lekker met je beestjes bezig zijn!!
Ik heb vanmiddag ook heerlijk lopen prutsen bij de pony's.
Ik vind alleen altijd dat de tijd dan zo snel gaat,voor je het weet moet je weer naar huis omdat de kinderen thuiskomen.
Ik heb na zo'n middagje echt het gevoel dat ik mijn batterij weer opgeladen heb.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Anne&Wendie
Contacteer:

Bericht door Anne&Wendie » do 26 feb 2009, 20:12

Heerlijk zo'n dagje voor je zelf!
Kinderen zijn een kostbaar bezit, maar het is ook heerlijk als ze een keertje een dagje bij oma kunnen spelen :D
Trees
Hinte
Gipsy
Meis

Mini fjorden power *o/*

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » do 26 feb 2009, 20:44

Kan me heel goed voorstellen dat zulke dagen kostbaar voor je zijn. Geniet ervan!!!
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Rosantjuh(L)banjer

Bericht door Rosantjuh(L)banjer » vr 27 feb 2009, 10:22

ik kan me helemaal voorstellen dat dit soort dagen niet zo vaak voorkomen.
maar als je dan zown dag hebt geniet je er alleen nog maar meer van.
Bella (Bijoux van de Tsjoggelberg) en Fenne van de hoenderkamp

Afbeelding
Tot een kleine BellaX Winser G

R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.
sparky10

Bericht door sparky10 » vr 27 feb 2009, 12:21

klinkt als een heerlijk dagje !
en bubbelbad ? heb je die thuis ?? :=

maar wat bedoel je met :
Heb spinnenwebben gejaagd, de paardjes lekker hooi gegeven en wat plaatjes opgemeten.

die snap ik niet hah .
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Yvette_Minouk

Bericht door Yvette_Minouk » vr 27 feb 2009, 12:31

Zo'n dag klinkt wel heel goed, even niets anders aan je hoofd dan lekker doen waar je zelf zin in hebt 8-)
Ben je nu ook weer een beetje opgeladen? :)
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » vr 27 feb 2009, 16:07

sparky zei:
klinkt als een heerlijk dagje !
en bubbelbad ? heb je die thuis ??

maar wat bedoel je met :

die snap ik niet hah
Ja wij hebben een bubbelbad! :D Heerlijk! Ben er niet aan toe gekomen om er toen in te gaan liggen. Mss vanavond. De kids gaan naar opa en oma logeren, Leo is werken tot een uur of 23 uur, dus vanavond alle tijd voor mezelf!

We zijn nog steeds met de verbouwing van de stal bezig (zal binnenkort wel weer foto's plaatsen). Heb dus eerst alle spinnenwebben in de stal proberen weg te halen, toen dus hooi gegeven en we hebben 2 stapels met hele dunne houten platen. Deze zijn verschillend van grootte en om het straks wat makkelijker te maken, wilde ik de lengte en breedte van deze plaatjes opmeten. Dit schrijf ik er dan meteen op. Dus dat bedoel ik.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Jankeke

Bericht door Jankeke » vr 27 feb 2009, 17:06

Zulke dagen moeten vaker voorkomen. Die zijn zeer belangrijk voor een mens (en... natuurlijk de paardjes!!) Heerlijk, heerlijk. Geniet nog lekker even na.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Plaats reactie