Brr er zit iemand anders op mijn rug!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Roosjuh

Brr er zit iemand anders op mijn rug!

Bericht door Roosjuh » do 19 feb 2009, 13:49

Dacht mijn sinds kort verworven pleegkind gister! Mijn pony's hangen wel aan mij maar zijn wat ouder...

Gister had ik afgeproken met Daphne om weer eens naar Shadow te gaan--

Nee zegt Daphne, kruimel (Shadow ;)) start altijd heel rustig op. En kan Bas, de friese bijrijdhengst van Daphne dan bijna niet bijhouden.

Kruimel is wel onder het zadel maar lekker rustig aan en nog lekker wiebelig maar wat heb ik genoten van der :+: ...

Opzadelen ging al je van het ze vond het maar raar dat vrouwtje dat niet deed, toen moest ik erop en nam ze me flink in de maling de stop knop was er niet en ze had der buik zo opgeblazen dat mijn singel dus zo goed als niet vast zat! :=

Toen we eenmaal op weg gingen was ze vrij druk, het afstappen om mijn beugel goed te doen duurde ook wel een poosje! Bij het rondje polder ook een drafje gedaan (beetje ijverig zei Daphne), men wat kan die pony draven :Y).

Gaan we snel weer doen hopelijk, heb voor ze onder het zadel was ook per ongeluk geroepen dat ik de zadelproef wel wilde doen. Dus hopelijk krijg ik van het voorjaar wat tijd over, om nog wat met kruimel te mogen doen, zo kan ze goed voor de keuring en voor de proef!

Daphne ik ben een beetje verliefd op Kruimel geworden!
Even voor degene die het vergeten zijn dit is kruimel van de zomer!

Afbeelding

*zucht* :~
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013
Jella!
Amreen

Re: Brr er zit iemand anders op mijn rug!

Bericht door Amreen » do 19 feb 2009, 15:02

ze is zo cool, beetje een grijze syl :D

Ik mag binnenkort ook wel een keertje mee he! Kan ik dr een keer in levende lijve aanschouwen!
Roos kan je niet gewoon ff snel je E rijbewijs halen? Dan kan je Yessie ook even meenemen voor mij 8-)

Ik ga straks maar weer Yessie pesten met mijn aanwezigheid!
Daphne_65

Bericht door Daphne_65 » vr 20 feb 2009, 07:09

Ik ben blij dat je het naar je zin gehad hebt!! Shadow vond het uiteindelijk ook wel leuk, maar je kon echt merken dat ze mij effies kwijt was hihi. Maar ze staat er voor je hoor, dus als je zin hebt...
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Machteld&Falco

Bericht door Machteld&Falco » vr 20 feb 2009, 18:37

Leuk dier is het!

Hopelijk heb je genoten :)
Fjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
http://pijama.come2me.nl
Plaats reactie