vanmorgen bij het land

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
truus1970
Contacteer:

vanmorgen bij het land

Bericht door truus1970 » za 14 feb 2009, 20:25

Vanmorgen wezen voeren, water geven (wat nu moet).
Daarna lekker wezen shoppen met man en zoontje, genoten van mn eerste vrije weekend.
Zijn we bijna thuis..........telefoon, Ineke..........mijn paard loopt los, ze waren toevallig aan het wandelen in de buurt van mn land. Help schrik, ik thuis gekomen van de ene in de andere auto gesprongen, en hop naar het land, weer telefoon, "neem materiaal mee, moet veel gemaakt worden". Ineke dus weer. Ja hoor, kom bij het weiland, waar gelukkig Ineke en haar vriend Raika alweer terug hebben gebonjourd in het land en tezamen hielden ze de paarden in het land. War wel het draad flink kapot was Ws hebben de paarden bonje gehad over het lekkerste stukje hooi en is het draad aan raika dr deken blijven haken met alle paniek daarna, palen los, draad ver van oorspronkelijke plek.
Snel de paarden maar in ander stuk gedaan en draad provesorisch vast gemaakt.

Ineke hartstikke bedankt voor wat je gedaan hebt bij de paarden. :clap: :clap:
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Machteld&Falco

Re: vanmorgen bij het land

Bericht door Machteld&Falco » za 14 feb 2009, 21:02

Oei, ongeluk zit in een klein hoekje zeg maar. Gelukkig dat Ineke daar toevallig rondliep :)
Fjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
http://pijama.come2me.nl
Marloes

Bericht door Marloes » za 14 feb 2009, 22:32

Dat is schrikken!
Inderdaad wel geluk dat Ineke daar net liep en je wist te bereiken.
Mieke_Cunna
Contacteer:

Bericht door Mieke_Cunna » za 14 feb 2009, 23:49

Dat is geluk hebben! Zo, en dat ruzie maken om het lekkerste eten is hier ook regelmatig zo.
Leentje

Bericht door Leentje » zo 15 feb 2009, 07:18

fijn dat er dan paardenmensen in de buurt zijn :)
niks aan raika d'r benen te zien ofzo?
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Brittlover

Bericht door Brittlover » zo 15 feb 2009, 07:59

graag gedaan hoor!! dat spreekt voor zich.
we konden je helaas niet helpen met het draad, maar dat is dus ook goed gekomen,
arjan de niet paardenman heeft nog nooit zo hard gelopen om een paard in het land te houden, heb er achteraf wel om moeten lachen. gelukkig is alles goed afgelopen.
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
nancy imka

Bericht door nancy imka » zo 15 feb 2009, 09:48

Brittlover schreef:graag gedaan hoor!! dat spreekt voor zich.
we konden je helaas niet helpen met het draad, maar dat is dus ook goed gekomen,
arjan de niet paardenman heeft nog nooit zo hard gelopen om een paard in het land te houden, heb er achteraf wel om moeten lachen. gelukkig is alles goed afgelopen.
Ik heb ook een keer mijn ex achter paarden aan zien rennen en ik was helemaal van slag omdat ik toen zoveel pijn had in mn benen en die rotknollen toen ontsnapte maar als ik achteraf denk aan zijn actie kan ik er nog van in de lach schieten hahaha

Fijn dat er verder geen ongelukken gebeurd zijn! Je moet er niet aan denken wat er allemaal gebeuren kan
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Machteld&Falco

Bericht door Machteld&Falco » zo 15 feb 2009, 10:09

Mieke_Cunna schreef:Dat is geluk hebben! Zo, en dat ruzie maken om het lekkerste eten is hier ook regelmatig zo.
Is hier verschrikkelijk! Probleem is dat Falco en Jaldiña heel anders gevoerd worden (tot een verschillend merk van voer toe) en ze dus echt wel in hun bak moeten blijven. Gelukkig heb ik Falco op dat vlak tamelijk goed opgevoed :D Maar dan komen daar nog eens twee geitjes bij, waarvan ik de onderdanigste echt in het oog moet houden om te zien of ze wel genoeg eet (en dat de andere haar eten niet inpikt), dan wordt het niet makkelijk... Gelukkig nog niks gesneuveld bij gekibbel om eten :D
Fjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
http://pijama.come2me.nl
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » zo 15 feb 2009, 10:40

Ga er inderdaad maar vanuit dat de paarden het zelf gedaan hebben, dat is nog wel de prettigste optie. Moet er niet aan denken dat dit een vervolg is van het kruiwagenwiel en de waterpomp.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » zo 15 feb 2009, 13:39

dat dit de actie va paarden zelf was, was gelukkig overduidelijk.

Moet zeggen dat vooral mn man begint te twijfelen dat het vandalen waren, zelf denkt hij aan breuk door vorst. Als het vandalen zouden zijn, hadden ze wel eerder het hooi ofzo te pakken gehad.
Waren er meer mogelijkheden tot treiterijen dan het weiland inlopne, scherp mes opzoeken en je een ongeluk op die slang snijden.
het hooi ligt opgeslagen naast het looppad, dus ok veel beter toegankelijk dan de pomp.

Moet zeggen dat hij volgens mij ook wel gelijk heeft.

Maar van gister was duidelijk een ruzie van de paarden.

Alleen dat wiel is overduidelijk gestolen
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Plaats reactie