Een hittepetit is het

Toen we hier net kwamen wonen, op deze boerderij, waren de dochters van Jan Willem gék van paarden. Dus een pony voor hun gekocht. Helaas leefde die maar een half jaar meer nadat we haar kochten. De dames keken er sowieso al weinig naar om, dus er kwam geen nieuwe voor hen.
Jackie en Diëgo hebben ze eigenlijk ook weinig mee gedaan. Behalve als er een vriendinnetje kwam spelen, want alle meisje uit hun klas wilden híer spelen omdat wij paarden bij huis hadden.
Eigenlijk kijken ze nu nooit meer naar Marga en Baranna om, en hoe graag ik er ook Penny-meisjes van wil maken, zoiets kun je niet afdwingen.
De jongste belde laatst, of ze haar feestje hier mocht geven."" Ok" zegt Jan Willem`" maar wat wil je dan gaan doen?" Haar antwoord waarbij mij de mond open viel:"op Marga rijden om ste beurt"............
Dat wil ik niet, al die drukke jongen op een nóg drukkere Marga, ik loop me het apelazerus naast Marga.
Maar ik dacht: als ze het rijden dus tóch stiekem wél leuk vindt, wil ik dat graag stimuleren. Dus ik vroeg of ze vanmiddag zin had op Marga te rijden, ik mee op de fiets, Marga aan het touw.
Ja, dat wilde ze gráág. Dus uit fatsoen de andere 2 ook gevraagd..................willen ze alle 3 mee

Toen de meiden omstebeurt op Marga. We zijn heerlijk naar het bos(je) geweest. De heenweg ging perfect, maar net als altijd werd Marga steeds drukker. Dat was rot joh, fietsen op Jan Willems fiets, omdat de oudste op die van mij moest. De fiets was me nét te groot en door die modder in het bos met een drukke Marga aan de hand, ppff.....was kapot. Heb het gevoel dat mijn rechterarm wel 20 centimeter langer is dan de linker

De jongste wilde niet in draf, zei ze toen ze opstapte. Maar toen we na een poosje de ideale berm hadden stelde ik voor het een klein stukje te proberen. Ze vond het prachtig, sta zit sta zit, ze had het zo te pakken (ze is nu 10). Dit deed ze voor het eerst.
Het laatste stuk naar huis was Marga in de turbo-stand en de 2 oudsten durfden er niet meer op, al zeiden ze dat niet met zoveel woorden, ze hadden het koud

Ook al was ze druk, ik ben weer supertrots op mijn Margaatje, gewoon omdat ik haar 100% vertrouw, tis een heerlijk beest!