Afgelopen december belde dat meisje me, zaten we lekker te kletsen en bleek dat zij tegenwoordig ook net als mij, in Vlaardingen is komen wonen met haar vriend, maar Max stond nog steeds in Oostvoorne, dus erg lastig. Optie werd dus, stallen bij Aike op stal

En ja ja dat was dus vandaag, vanmorgen eerst mijn eigen mannen lekker buiten gezet, toen met de trailer naar Oostvoorne, daar Max en Katrien (zijn shetten vriendin) ingeladen en op naar Schipluiden. Daar weer uitgeladen, bij Aike en Blaze buiten gezet. Jullie willen niet weten hoe blij ik ben, staat mijn oude liefde zomaar ineens na vier jaar bij mijn huidige liefde

Oh ik ben zoooooo blij en gelukkig, ik merkte vandaag weer hoe gek ik ook alweer op Max was, de klik was er meteen weer, nu dus lekker nog meer gaan genieten en ik vond het al zo super leuk op stal, nu kan het niet meer stuk

Morgen zal ik foto's maken en plaatsen, kunnen jullie het verschil zien, Max is een mega tank, Aike is echt een ukkie bij hem. Nou ja genoeg geschreven, moest het even aan jullie kwijt!!
Groetjes Thessa en Aike