Het katertje was wel doorgegaan bij de laatste kijkers dus is het het grijze poesje geworden.
Dus vanaf gister zijn we de trotse eigenaren van Diva een Blue Mitted Ragdoll poesje.
Op de stamboom moet het met een A dus dan wordt het Amazing Diva. En diva is omdat ze zo arrogant is

Ze heeft een druk dagje gehad eerst bij haar thuis weg, toen langs Peter zijn huis en daarna lekker rustig bij mij thuis wennen.
Mijn moeder was helemaal weg van het diertje, terwijl ze niks met poezen heeft. Manga doet het ook leuk met dr terwijl ze buiten achter katten aangaat.
Bij mij thuis heeft ze lekker arrogant rondgestapt zo af en toe wat mauwen op zoek naar familie, maar ze was alleen.
Vandaag even een controle gehad bij de dierenarts en daar was alles goed. En nu verstopt ze zich lekker voor Manga.
Straks mee naar de winkel, zal ze ook wel een beetje onwennig zijn, maar het komt allemaal wel goed.
De eerste tijd gaat ze nog weer mee naar huis, dan slaapt ze bij ons. En als ze wat ouder is en gewend is blijft ze ook 's nachts in de winkel.
Kortom het gaat super met de kleine meid en we zijn dr trots op

Dus Lisa als je deze week komt is ze dr!!!