Diva

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
vosse
Contacteer:

Diva

Bericht door vosse » ma 19 jan 2009, 10:33

Gister hebben we ons kleine nieuwe aanwinstje opgehaald.
Het katertje was wel doorgegaan bij de laatste kijkers dus is het het grijze poesje geworden.
Dus vanaf gister zijn we de trotse eigenaren van Diva een Blue Mitted Ragdoll poesje.
Op de stamboom moet het met een A dus dan wordt het Amazing Diva. En diva is omdat ze zo arrogant is :=

Ze heeft een druk dagje gehad eerst bij haar thuis weg, toen langs Peter zijn huis en daarna lekker rustig bij mij thuis wennen.
Mijn moeder was helemaal weg van het diertje, terwijl ze niks met poezen heeft. Manga doet het ook leuk met dr terwijl ze buiten achter katten aangaat.

Bij mij thuis heeft ze lekker arrogant rondgestapt zo af en toe wat mauwen op zoek naar familie, maar ze was alleen.
Vandaag even een controle gehad bij de dierenarts en daar was alles goed. En nu verstopt ze zich lekker voor Manga.

Straks mee naar de winkel, zal ze ook wel een beetje onwennig zijn, maar het komt allemaal wel goed.
De eerste tijd gaat ze nog weer mee naar huis, dan slaapt ze bij ons. En als ze wat ouder is en gewend is blijft ze ook 's nachts in de winkel.

Kortom het gaat super met de kleine meid en we zijn dr trots op ;)

Dus Lisa als je deze week komt is ze dr!!!
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008

Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
Tanja

Re: Diva

Bericht door Tanja » ma 19 jan 2009, 13:27

Wat lief,leuke naam ook!
Ben benieuwd naar een foto van jullie aanwinst.
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.

Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Plaats reactie