Zijn jullie paarden op het moment ook zo uitgelaten.. Jemig..
Vanmorgen heb ik een poos voor het raam naar Eachann en Eros gekeken, dat ging er om weg daar.. Ik dacht nog dat het niet ruiger kon, maar we hadden een overtreffende trap.. Ze gingen tekeer.. Rennen, steigeren, bijten, bokken e.d. Kon geen foto's maken helaas.. Als ik erbij kom met mijn camera komen ze meteen naar me toen..
's middags besloot ik de boel eens te gaan knippen.. Eerst Bente uit de wei gehaald.. Even snel de schaar erdoor en toen door naar Jeskim.. Maar ik zetten Bente weer in de wei en ze vlogen me er als gekken vandoor, de modder spoot me om de oren..
Toen het wat bekoeld was JEskim gepakt en die aan de muur gezet.. Ondertussen werg Bente helemaal gek, crossen, bokken, als ze dat maar niet onder het zadel in haar hoofd haalt.. Ze deed me echt aan Wolly denken op die gekdoe foto's van haar.. Stilstaan en dan met 4 benen tegelijk van de grond..
Nou die was dus mooi heen en weer aan het hollen, komt ze op een gegeven moment vrij rustig om de hoek van de schuur, beetje bedremmeld.. Aan de ene kant helemaal zwart, hihi.. Was blijkbaar uitgegleden, hihi.. Foto's komen op PP.. Heb me rot gelachen..
Jeskim weer in de wei geplant en die liet toen ook nog even zien wat ze in huis had.. Jemig, die zou je niet op 19, bijna 20, houden.. Bijna nog gekker dan Bente..
Jeskim is nog steeds blij met haar ijzertjes en blij dat de grond niet meer zo hard is blijkbaar..
Daarna Tea nog even geknipt, dat was de enige, met Elvis, die nog een beetje normaal kon doen vandaag..
Frisse boel hier..
Frisse boel hier..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Re: Frisse boel hier..
De opa (zo noemen wij de vader van onze staleigenaresse) op stal noemde Olaf al een gekke hond. Nou ik vond het meer een vies varken, hij was die ochtend zo tekeer gegaan in de wei samen met Wonder dat alles onder de modder zat zelfs onder zijn deken.
Maar met rijden super rustig (hij zal wel moe zijn geweest).
Jammer dat ik het gemist had, dat is wel het voordeel van ze bij huis hebben Esther, je kunt ze vaker zien op een dag.
Maar met rijden super rustig (hij zal wel moe zijn geweest).
Jammer dat ik het gemist had, dat is wel het voordeel van ze bij huis hebben Esther, je kunt ze vaker zien op een dag.