poging om effe te gaan wandelen
-
poging om effe te gaan wandelen
Nou vanmiddag maar een poging ondernomen om te gaan wandelen met de paarden. Eerst maar met Jasmijn een kleine 3 kwartier rond gewandeld. Ik moet toch altijd lachen met de automobilisten die voorbij komen of me tegemoet rijden. Ze moeten toch echt 2x kijken.
Zo ook een grote zwarte hond. Die ziet ons van verre aan komen wandelen en hij begon me toch rond te springen. Ik denk dat hij dacht dat er een speelmaatje aan kwam! Tja, ze is niet zo groot, maar ik geloof niet dat ze zo graag met die hond wilde spelen. Lekker rondgewandeld en gesnuffeld en toen weer naar stal.
Toen was Ronan aan de beurt. Ik wilde even weten hoe de weg was, omdat ik Roon en Anca beide nog op ijzers heb staan. En ik ken Ronan toch het beste, dus dacht dat ik die maar het eerste moest pakken om de weg te verkennen. Hij sjokte in het begin met me mee, maar toen we bij een wei kwamen met 3 paarden die als gekken rond gingen, werd hij wakker. En toen begon hij te dansen!! Heel fijn, langs deze weg rijdt er toch nog wel wat verkeer. En dan zit ik er toch liever op, dan ernaast hoor! Heb uiteindelijk mijn teugels maar aangenomen over zijn rug, zodat ik naast zijn buik liep. Kon hem voor wat sturen en tegelijkertijd zorgen dat zijn lijf op het fietspad bleef. Ben dus zo snel als ik hem maar kon houden, weer terug naar stal gegaan. En Anca.... die moest helaas toch blijven staan. ik durfde haar niet mee naar buiten te nemen. Dus heb het hele spulletje maar weer even in de wei gezet.
Poeh, dan heb je toch effe je handen vol hoor!
Zo ook een grote zwarte hond. Die ziet ons van verre aan komen wandelen en hij begon me toch rond te springen. Ik denk dat hij dacht dat er een speelmaatje aan kwam! Tja, ze is niet zo groot, maar ik geloof niet dat ze zo graag met die hond wilde spelen. Lekker rondgewandeld en gesnuffeld en toen weer naar stal.
Toen was Ronan aan de beurt. Ik wilde even weten hoe de weg was, omdat ik Roon en Anca beide nog op ijzers heb staan. En ik ken Ronan toch het beste, dus dacht dat ik die maar het eerste moest pakken om de weg te verkennen. Hij sjokte in het begin met me mee, maar toen we bij een wei kwamen met 3 paarden die als gekken rond gingen, werd hij wakker. En toen begon hij te dansen!! Heel fijn, langs deze weg rijdt er toch nog wel wat verkeer. En dan zit ik er toch liever op, dan ernaast hoor! Heb uiteindelijk mijn teugels maar aangenomen over zijn rug, zodat ik naast zijn buik liep. Kon hem voor wat sturen en tegelijkertijd zorgen dat zijn lijf op het fietspad bleef. Ben dus zo snel als ik hem maar kon houden, weer terug naar stal gegaan. En Anca.... die moest helaas toch blijven staan. ik durfde haar niet mee naar buiten te nemen. Dus heb het hele spulletje maar weer even in de wei gezet.
Poeh, dan heb je toch effe je handen vol hoor!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
kleine jasmijn, gezellig spelen met een hond kan best leuk zijn 
ik snap helemaal wat je bedoelt.
ging vandaag met Ydel uitstappen buiten met het dochtertje van mijn vriendin(6jaar) erop.
Ydel is altijd bomproof, maar schaatsers zijn nog best eng...
dus ook toen ff die nek erop en beetje dribbelen...
dan wil ik ook t liefst dat ik er zelf opzit...
gelukkig is dat meisje niet bang en had ik ydel zo weer terug op stem en vertrouwen...
maar dan al helemaal aan een drukke weg snap ik dat je Anca lekker hebt laten staan

ik snap helemaal wat je bedoelt.
ging vandaag met Ydel uitstappen buiten met het dochtertje van mijn vriendin(6jaar) erop.
Ydel is altijd bomproof, maar schaatsers zijn nog best eng...
dus ook toen ff die nek erop en beetje dribbelen...
dan wil ik ook t liefst dat ik er zelf opzit...
gelukkig is dat meisje niet bang en had ik ydel zo weer terug op stem en vertrouwen...
maar dan al helemaal aan een drukke weg snap ik dat je Anca lekker hebt laten staan

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
-
@Anita. Ik ben bang dat ik haar niet de baas blijf. Ze kan nogal drammen. Dus mss dat Leo met haar kan wandelen vanmiddag.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
Ik hoop dat hier snel de sneeuw van de weg is, dan kan ik met Alex gaan wandelen,in de wei stappen is zo saai maar op de weg is het overal spekglad.
Ik kan me voor stellen dat je het met anca niet aandurfde.
Aron speelt hier graag met de hond, als je die 2 soms door de wei ziet racen,echt heel leuk.
Ik kan me voor stellen dat je het met anca niet aandurfde.
Aron speelt hier graag met de hond, als je die 2 soms door de wei ziet racen,echt heel leuk.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004