Ze is trouwens al helemaal in love met de man van de staleigenaresse, zo grappig om zien. Hij mocht haar op de van zetten, omdat ik met het idee zat haar niet te kunnen houden (ze staat al zeker 3 weken op stal, sneeuw had ze nog niet onder der voetjes gevoeld, en ik ben nu ook geen groot indrukwekkend persoon

Dus, hij pakt haar van stal, en ze liep meteen braaf achter hem aan, direct zijn rug helemaal besnuffelen en lief gaan doen, de sneeuw onder haar voetjes vond ze wel even raar, en da zo in een keer hup achter hem de van op, vreemd beest. toen de stang achter haar dicht was voelde ze haar even gefopt denk ik, maar haar protest was al snel voorbij, en weer helemaal flemen bij Tom. De rit naar de nieuwe stal was ze braaf geweest zei hij (ikzelf reed erachter met mijn auto) ze stond wel niet stil, maar niet stout geweest oid.
Daar aangekomen moest ze er natuurlijk nog achterwaarts af, vond ze ook wel vreemd. Maar eens ze dat doorhad was ze er al snel af, dan zijn we naar haar stalletje gegaan, wat ze direct goedkeurde, ze at direct uit haar bak, en daarstond ze nog een klein beetje buiten te kijken over haar deur, maar echt zo op een rustige manier, niet zenuwachtig ofzo.
En morgen mag ze gewoon naar buiten

Dus dat komt wel goed

Zal straks als ik ga foto's trekken, was al donder gisteren toen ze
verhuisd is.
Ben zoooo blij