Het ging zo, vrijdagmiddag zat ik met Claudia op msn. Zei vroeg of ik nog interesse had in een fjord. In eerste instantie dacht ik dat het om het spel horse temptation ging maar nee het was echt.
Ik ben door gaan vragen, en het bleef trekken. Foto's gekregen en toen kreeg ik hartjes ogen!
De eigenaresse enige tijd aan de telefoon gehad, en een fijn gesprek gehad. Het voelde van mijn kant uit goed. Dus heb contact met claudia opgenomen en kon eventueel zaterdagochtend wel komen. Aangezien mij dat te lang duurde besloot ik als een gek me tas in te pakken en ben om half 5 op de trein gesprongen. Om 8 uur kwam ik aan.
Amper geslapen en alleen maar liggen nadenken, voor en nadelen tegen elkaar gezet.
Financien worden minder omdat cunna niet meer op stal komt maar dag en nacht in het land samen met Erbium au Bois le Miot.. Dit heeft weer als voordeel dat ik niet meer hoef uit te mesten dus ook weer fijner voor me rug! Cunna kan mee als handpaard, papa kan met Erbium au Bois le Moit gaan mennen want hij kan enkel en dubbelspan.
Als alles verloopt zoals het zou moeten verlopen komt hij maandag aanstaande bij Cunna in

Liefs,
Mieke