Instructeur heeft excuses aangeboden maar heeft geen tijd, kan gebeuren dus denk nou vraag staleigenaar die is er toch elke dag en kan best 10 min bijspringen, toch? niet dus, ik wacht al ruim 2 wkn en heb m paar keer gevraagd wanneer maar komt geen concreet anwtoord uit, ik blijf natuurlijk ook niet vragen.
laatste week rijd ik haakon op parkeerplaats, om de stelling r n beetje in te rkijgen en dat t kwartje valt dat ei moet reageren aan been/teugel, dat gaat aardig, de buitenbak op stal terrein is een en al blubber zooi dus daar gaan we van t voorjaar wel in, ik wou eigenlijk les in de binnebak, maarja ik heb pal naast mijn stal nog de super gedraineerde buitenbak van 40x80 van de buurman, ik haakon vandaag weer gelongeerd, daarna erop, beetje stelling geoefend en toen weer uitstappen richting stal, ik was op de hoogte van de 40x80 buitenbak en ik dacht, zal ik t doen of niet?
ik wil wel maar durf niet, en toch heb ik m aangedreven om door te lopen, de bak in, nou oortjes stonden snel weer gespitsts op het koppie, spannend spannend maar kan niet anders zegegn dan dat het goed is gegaan, we zijn maar tot halverwege de bak gegaan dus de E-X-B lijn want achterste gedeelte van de bak staan hoge bomen en waren de mensen aan het rommelen bij huis, zo voor de eerste keer wou ik er toch vooral niet naast komen te liggen in die bak!!
heb m gestapt en gedraafd op beide handen en met voltes en al, hij vond het spannend, maar heeft het super gedaan, dus kan met trotst zeggen dat we het selluf weer voor elkaar hebben, mijn spook en ik!!!!