Jolita, uitleg vekoop..
Jolita, uitleg vekoop..
Afgelopen weekend heb ik een hele, hele moeilijke beslissing gemaakt.
Hier heb ik ontzettend veel en goed overna gedacht.
Vrijdag heb ik deze keuze gemaakt en ik ben ontzettend verdrietig, ik slaap slecht en heb veel stress. Toch weet ik dat dit het beste is zo.
Hier een uitleg:
Jolita is nu twee jaar bij mij, we zijn erg moeilijk begonnen en waarschijnlijk eindigen we ook moeilijk. Ik heb veel verdriet gehad in die twee jaar, vaak ook lol maar ook moeilijk. Ik en Jolita samen, dat gaat gewoon niet meer. Ik heb veel hulp gehad, maar dat helpt eigenlijk helemaal niet. Het rijden is een drama en het wil gewoon niet lukken. Ik ga niet meer met plezier naar haar toe, en rijden dat doen we nooit meer..
Dit weekend heb ik een hele moeilijke beslissing genomen..en daar heb ik heel goed overna gedacht.
Ik geef heel veel om haar, maar ik moest op een gegeven moment die moeilijke keus maken..
Ik heb heel vaak op dit punt gestaan, maar nu heb ik echt de knoop doorgehakt..
Wel is het moeilijk om een geschikte plek voor Jolita te vinden, hulp is dus altijd welkom: als iemand dus een plek weet.
Ik ga mijn meissie ontzettend erg missen, we hebben ook heel veel meegemaakt samen..
Ik hoop geen kwade reacties te krijgen, omdat het zogenaamd zielig zou zijn.
Liefs,
Gael
Hier heb ik ontzettend veel en goed overna gedacht.
Vrijdag heb ik deze keuze gemaakt en ik ben ontzettend verdrietig, ik slaap slecht en heb veel stress. Toch weet ik dat dit het beste is zo.
Hier een uitleg:
Jolita is nu twee jaar bij mij, we zijn erg moeilijk begonnen en waarschijnlijk eindigen we ook moeilijk. Ik heb veel verdriet gehad in die twee jaar, vaak ook lol maar ook moeilijk. Ik en Jolita samen, dat gaat gewoon niet meer. Ik heb veel hulp gehad, maar dat helpt eigenlijk helemaal niet. Het rijden is een drama en het wil gewoon niet lukken. Ik ga niet meer met plezier naar haar toe, en rijden dat doen we nooit meer..
Dit weekend heb ik een hele moeilijke beslissing genomen..en daar heb ik heel goed overna gedacht.
Ik geef heel veel om haar, maar ik moest op een gegeven moment die moeilijke keus maken..
Ik heb heel vaak op dit punt gestaan, maar nu heb ik echt de knoop doorgehakt..
Wel is het moeilijk om een geschikte plek voor Jolita te vinden, hulp is dus altijd welkom: als iemand dus een plek weet.
Ik ga mijn meissie ontzettend erg missen, we hebben ook heel veel meegemaakt samen..
Ik hoop geen kwade reacties te krijgen, omdat het zogenaamd zielig zou zijn.
Liefs,
Gael
Jolita
- Thessa Keizer
Waarom zou je vervelende reakties moeten krijgen, het is jouw beslissing en je geeft al aan dat je er goed over nagedacht hebt! Ik wens je alleen heel veel sterkte en succes met het vinden van een nieuwe baas voor haar.
Groetjes Thessa en Aike
Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
- Cindy+Uniek
het is idd alleen maar een verstandige keuze!!! en knap dat je die hebt gemaakt...
jolita voelt het ook dat jij ongelukkig bent en zal dit ook weer reflecteren... dus ik denk als je een mooi plekje voor haar kan vinden, jullie beide gelukkiger zullen zijn....
sterkte en succes met de verkoop
jolita voelt het ook dat jij ongelukkig bent en zal dit ook weer reflecteren... dus ik denk als je een mooi plekje voor haar kan vinden, jullie beide gelukkiger zullen zijn....
sterkte en succes met de verkoop
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
jouw paard, jouw probleem, jouw keuze, jouw goed recht.
vind het goed van je dat je verdre kijkt en veel dingen in overweging hebt genomen.
de beste beslissingen zijn vaak de moeilijkste.
hoop dat je een goed huisje zult vinden, ga je zelf wel weer op zoek naar een ander paardje of hou je er helemaal mee op?
vind het goed van je dat je verdre kijkt en veel dingen in overweging hebt genomen.
de beste beslissingen zijn vaak de moeilijkste.
hoop dat je een goed huisje zult vinden, ga je zelf wel weer op zoek naar een ander paardje of hou je er helemaal mee op?
Ik vind het zo ontzettend sneu voor je dat het zo moet eindigen. Het begin van het verhaal ken ik niet want toen zat ik nog niet op FW maar het eind vind ik erg verdrietig. Net als Annette dacht ik dat het juist goed ging met jou en jullie samen. Ik hoop van harte dat je een goed plekje voor Joliet vind en dat het met jou weer beter mag gaan.
Ene, wij zijn er niet om te oordelen hoor maar juist om steun te bieden waar we kunnen.
Ene, wij zijn er niet om te oordelen hoor maar juist om steun te bieden waar we kunnen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Bedankt allemaal, lief 
De problemen met rijden zijn eigenlijk: ik als klein meisje en Jolita als grote sterke fjord. Jolita is en blijft dus echt te sterk voor mij, helaas.
Het klopt hoor, dat het met tussen stukjes ging: de ene keer ging het heel goed en dan kwamen we weer in een grote dip. Die dip blijft nu en gaat helaas niet meer weg.
En verder, is ze absoluut een grote knuffel en ga ik haar ontzettend erg missen..

De problemen met rijden zijn eigenlijk: ik als klein meisje en Jolita als grote sterke fjord. Jolita is en blijft dus echt te sterk voor mij, helaas.
Het klopt hoor, dat het met tussen stukjes ging: de ene keer ging het heel goed en dan kwamen we weer in een grote dip. Die dip blijft nu en gaat helaas niet meer weg.
En verder, is ze absoluut een grote knuffel en ga ik haar ontzettend erg missen..
Jolita
Wat jammer dat het niet is geworden wat je gehoopt hebt.
Zo te horen is er goed overnagedacht en heb je gekeken wat voor jullie allebei het beste is.
Ik hoop dat je een goed tehuis voor Jolita weet te vinden.
Zo te horen is er goed overnagedacht en heb je gekeken wat voor jullie allebei het beste is.
Ik hoop dat je een goed tehuis voor Jolita weet te vinden.
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Ik keek gisteren al wel even gek op toen ik de advertentie op marktplaats zag.. Maar ik zeg altijd dat als je er geen lol meer in hebt met je paard je beter een ander plekje kunt zoeken. Een paard heb je voor je plezier en als je dat niet meer hebt is het voor beide partijen sneu..
Veel succes met het vinden van een plekje..
Veel succes met het vinden van een plekje..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik dacht eigenlijk ook aan de hand van je foto's en verhalen dat het goed ging met jullie. Maarja je hebt misschien de ups vaker verteld dan de downs, ook begrijpelijk. En misschien heb ik ook wel over de downs heen gelezen...
Het is voor jou een moeilijke beslissing om haar te verkopen. Je koopt toch een paard om hem/haar te houden en mee te gaan genieten. Maar wanneer het echt niet werkt en niet meer klikt, dan is het je goed recht om haar te verkopen. Waarschijnlijk de beste oplossing voor beide.
Succes met het vinden van een leuke, goede eigenaar voor haar!

Het is voor jou een moeilijke beslissing om haar te verkopen. Je koopt toch een paard om hem/haar te houden en mee te gaan genieten. Maar wanneer het echt niet werkt en niet meer klikt, dan is het je goed recht om haar te verkopen. Waarschijnlijk de beste oplossing voor beide.
Succes met het vinden van een leuke, goede eigenaar voor haar!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

- nancy imka
Jee meis wat vervelend! Ik ken ook niet het hele verhaal maar heb zo nu en dan wel rottige dingen gelezen. Ik sluit me volledig aan bij de rest wat betreft de verkoop. Niemand weet beter wat het beste voor haar en jullie samen is dan jij zelf. Ik hoop dat je niet volledig uit de fjorden (paarden) stapt? Heel veel succes en sterkte met het vinden van een liefdevol geschikt huis voor haar 

Ik weet hoe je je ongeveer voelt!! Ik heb ook zo in dubio gestaan, maar nu is Vera ook weg en echt naar top mensen en het is echt beter zo! Ze zijn super gek op haar en ik vind het daarom een stuk minder erg!! Toch mis je haar, maar het doet je goed dat er mensen zijn die ook zo gek op 'jouw' paardje zijn. Zelf ga ik nu ook ervaren hoe het is om dan een andere pony weer te hebben. Daar heb ik heel veel zin in.
Ik wens je sterkte met de verkoop en er komen vast lieve mensen langs!
Ik wens je sterkte met de verkoop en er komen vast lieve mensen langs!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!