Gisteren ochtend vroeg uit bed, en kleine Bram klaar gemaakt om een dagje naar opa en oma te gaan. Toen de kleine man veilig was afgeleverd zijn we meteen door gereden om de trailer op te halen.
Rond 10.15 gingen we met trailer op pad naar stal op Dorinn op te halen. Hij stond nog lekker buiten, dus ik heb hem uit de groep geplukt nog even geknuffeld en de trailer op. Na 5 of 6 pogingen liep hij er met een plukje kuil en wat bixjes zo op, braaf paard!
Omdat we nog een lange reis voor de boeg hadden zijn we meteen vertrokken naar het verre oosten/noorden.
Onderweg nog een aantal keer gestopt, 1 keer de voorste balk weer vast moeten zetten, hoe hij die nou weer los heeft gekregen.

Na ruim 3,5 uur rijden eindelijk aangekomen op de bestemming.
Dorinn was maar wat blij dat de langer reis erop zat en hij ging keurig de trailer af om zo voor het eerst kennis te maken met zijn nieuwe huisje en ook met zijn nieuwe Fjorden vriendje Zero.
Omdat Zero en Dorinn allebei niet zo moeilijk zijn hebben we besloten ze maar meteen bij elkaar te zetten. Zoals het hoort bij echt Fjorden vonden ze het gras veeel belangrijker, maar zo af en toe moest er toch ook wel wat gegilt en gerent worden. Nadat we ze een tijdje geobserveerd hebben werd al snel duidelijk dat het wel goed dat tussen die twee en werden we binnen nog verwent met broodjes en lekker warme soep.
Nadat we nog wat gekletst hebben werd het rond half 5 tijd om weer naar huis te gaan.
Nog even snel een aai voor Dorinn en dat was het dan, mijn kleine ventje is niet meer van mij.

En dan moesten dat hele eind ook nog weer terug rijden. Rond half 8 waren we eindelijk weer in Wassenaar, wat een dag.
Het voelt vandaag nog heel raar en onwerkelijk, ik ben nu echt Fjordloos.