Ze hadden op mn werk een paard nodig.. Na een "grote" zoektocht naar een schimmel, hebben ze mij gevraagd of Belle er geschikt voor was en if ik het wilde doen.. Ik had ja gezegd, paar keer wezen oefenen met een vriendin met kleden etc. Belle stond op dr gemakkie ernaar te kijken. Ze deed helemaal niets. Heeft ze toch wat meer meegekregen van haar moeders kant??
Zaterdag vroeg in de sneeuw/hagelbui Belle ff gewassen, zodat ze toch wel wit is...
's Middags vertrokken we naar Woerden, het was droog onderweg.. Er hing wel weer een lucht met winterse buien boven Woerden, maar die trok gelukkig weg..
Vriendin marjolein heeft me geholpen met schminken.. (ja ik ga niet als mezelf naast Belle lopen, dat vond ik stom)
Belle schrok helemaal niet.. Toen moest de Sint op Belle stappen.. Hij had wel paar keer op paard gezeten.. Hij trok zich er aan het zadel omhoog... Dat vond belle helemaal niet leuk

Eenmaal de Sint erop, was er niets aan de hand.. Ze vond de Sint helemaal niet eng.. Voordat hij opstapte eerst even kennis gemaakt..
Op naar de ingang waar de kinderen op de Sint stonden te wachten..
Drumband stond al te spelen.. Belle liep rustig mee.
Belle was super braaf vond ik.. Ik ben erg benieuwd naar de foto's