Vandaag had ik (als voorschot op een aantal belangrijke beslissingen die ik voor mezelf gemaakt heb) een vrije dag en ben ik eindelijk weer eens naar Lunteren (mijn zus dus

nou idd....DaphneT schreef:Ja dat zijn van die momenten dat je je realiseert hoeveel geluk ze je eigenlijk ook brengen! Haha, en dat niet alles om werk draait natuurlijk ook
Dat is nogal een drastischeYdel schreef: ben ook benieuwd naar jouw oplossing
Ja, je geniet er wel dubbel zo hard van als het niet meer zo vanzelfsprekend is! Dat maakt het wel extra mooi!nancy imka schreef:Heerlijk he om dan ineens zo te kunnen genieten van je paardje
Daar komt vandaag een einde aan Charret.Charret schreef:Joh ik vind het zo knap van je dat je zo lang zonder je paardje kan. Ik moet er niet aan denken. Ik vind die wkn. dat ze nu bij Bart staat eigenlijk al veel te lang :=
Dat is dan ook de reden dat ik deze nogal rigoreuse beslissing heb genomen betreft werk... Ik had het er pas met mijn vriend over en zei: 'ik doe de laatste tijd nooit meer de dingen die het ik het aller fijnst vind om te doen', daarmee doelend op het rijden, verzorgen en dergelijke.Charret schreef:Joh ik vind het zo knap van je dat je zo lang zonder je paardje kan. Ik moet er niet aan denken. Ik vind die wkn. dat ze nu bij Bart staat eigenlijk al veel te lang