Even een update ook vanuit hier

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Thessa Keizer

Even een update ook vanuit hier

Bericht door Thessa Keizer » do 13 nov 2008, 08:12

Nou de laatste tijd heb ik het echt onwijs druk gehad, vandaar ook dat ik niet zo aktief hier ben geweest, natuurlijk lees ik wel alles 's ochtends vroeg even mee :D maar verder heb ik het helaas een beetje te druk. Vooral op mijn werk is het een hectische tijd geweest, ik werk als teamleidster bij een zorg organisatie en wij moesten op voor de HKZ, een keurmerk in de zorg waarvoor alles wel in orde moet zijn, dus je kunt indenken hoeveel werk daar in gaat zitten :O
Maar goed met Aike gaat het redelijk, ook daar was ik best druk mee de afgelopen tijd, we zijn wat wedstrijdjes gestart, helaas nog niet echt met denderende resultaten, maar goed we zijn lekker bezig zullen we maar zeggen :+ Een paar weken geleden zijn Aike en ik een weekendje naar Friesland geweest en hebben we een nachtje bij Fam. de Vries gelogeerd, de fokker waar Aike vandaan komt, zij organiseerden fjordsport waar we aan mee deden. Het weekend was super leuk, Aike stond naast zijn volle zus en zijn moeder stond er ook, hij lijkt ook echt sprekend op mams, zo grappig, ik heb er foto's van maar helaas ook daar heb ik nog geen tijd voor gehad om ze te plaatsen, hopelijk een van deze dagen. Ik merkte niet aan Aike dat hij het herkende maar hij vond het allemaal wel best. Fjordsport ging iets minder, Aike was erg fris en vond het allemaal heel erg spannend, dus net niet genoeg punten gehaald, hij was vooral in de galop niet te rijden, maar ach, het weekend was er niet minder leuk om.