Ik was Bjørn klaar aan het maken voor transport toen de staleigenaar besloot me aan mijn lot over te laten en er vandoor te gaan. OMG, Bjørn zag er uit alsof hij 2 dagen geen voer had gehad behalve het ienimieni beetje wat op de wei staat, hij was zo ingevallen

Natuurlijk viel hij meteen aan op het hooi en keek niet op of om naar zijn buurman. Mijn stalgenoten waren helemaal weg van Bjørn. Intussen waren Marchel en Els thuis gekomen en hebben ze hem ff bekeken. Daarna snel spullen uitgeladen en aan de koffie. Hij heeft het daar super naar de zin, krijgt 2x daags krachtvoer en 3x daags ruwvoer. 'S ochtends om 7 uur hooi, 9 uur brok, rond 11 uur gaat hij de paddock in (nu nog alleen, binnenkort met Gaelic zijn tinker buurman) en komen rond 4 uur weer binnen waar dan hooi klaar ligt. Rond 18 uur weer brok en tussen 21 en half 10 voor de laatste keer hooi. Hij gedraagd zich goed en ik voel me weer helemaal happy! We hebben dingen moeten laten maar er ook fijne dingen voor terug gekregen. Er staan in totaal 10 paarden van 6 eigenaren, lekker klein en bijna alles wat mijn hartje begeerd (mis alleen mijn binenbak, maar heb er 20 minuten onder het zadel naar het bos voor terug gekregen