Vanmorgen om half 11 kwam Annemarie Marga en mij ophalen met de trailer. We zouden vandaag gaan rijden met Tamara en Karin (ken ik van de fotoclub). Op weg naar Nisko belde Tamara, of we al ver van huis waren, ze was haar hoofdstel vergeten

. Gelukkig had ik nog een extra hoofdstel bij me, alleen zat daar geen bit en teugels aan. Wij weer omgekeerd, weer naar huis om bit en teugels te halen. Marga blij dat ze weer naar huis ging, hinniken naar Baranna en Apollo. Maar helaas voor Marga, het was bit en teugels pakken en weer weg. Bij Nisko aangekomen stonden Tamara en Karin al op ons te wachten.
Toen we Karev en Marga naast elkaar hadden staan om op te zadelen zagen we dat ze qua hoofd wel erg veel op elkaar lijken.
Toen alle 4 gezadeld waren reden we richting het Gieterbos.
Het was prachtig in het bos, die kleuren, geweldig. Ik had van een kennis van Annemarie speciale stijgbeugels kunnen lenen, met een veer, omdat ik altijd erg pijnlijke knieën heb met rijden. Beviel me super!
We hebben heerlijk gereden, wat is Karev een koele kikker zeg, braaf dier! Marga en Nisko zijn nog erg dikke (Marga letterlijk en figuurlijk) druktemakers voor hun leeftijd. Karin reed op Kaya, een kruising IJslander/tennesee walker, leuk beest, ze had haar erg goed in bedwang vond ik.
Karin heeft onderweg nog wat foto's gemaakt, die kome vast nog wel op FW.
Ik ben toch wel héél erg blij met Marga hoor..........Ze was druk, maar ik vertrouw haar zó, heb heerlijk gereden, we worden een echt team! De band wordt door zulke ritten steeds hechter, heerlijk

Ik had niet verwacht dat ik nog weer zo blij zou kunnen zijn met een paard, maar Marga is mijn topper! Is zo belangrijk voor me, dat ik met mijn handicaps op een paard kan vertrouwen! Ik heb ook lang niet zulke zere knieën met deze beugels, kortom: heb een heerlijk gevoel, ben trots op Marga en mezelf! Annemarie en Tamara, bedankt voor de gezellige rit! Voor herhaling vatbaar!