Ik baal!!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
ki-m-m-ie
Contacteer:

Ik baal!!

Bericht door ki-m-m-ie » vr 31 okt 2008, 21:48

De dag begon eigenlijk heel erg lekker. Eerst even uitgeslapen toen samen met een vriendin naar de kappert geweest. Eten omkleden en lekker naar de paardjes!!
Ik doe haar paardje (montana) ook rijden, omdat zij er toen 2x heel hard van af gevallen is en sindsdien is ze erg bang met rijden. We zijn nu langzamerhand het weer op aan het bouwen. Maar buiten dat, Eerst Montana gereden. Had verwacht dat ik super ruzie met haar zou krijgen, maar dat viel reuze mee! Ze liep super!!! :D Kimmie blij!! *o/* Daarna dikbillie opgezadelt en ook wezen rijden. Die liep ook weer SUPER!!! *o/* Kimmie nog blijer!! :D Met een heel trots en blij gevoel de paardjes nog wat eten gegeven...*BLIEB,BLIEB* telefoon!smsert! Een andere vriendin van mij. Is bezig met verhuizen. Of ik Award ook even wilde doen. Acch..tuurlijk. Maar eerst thuis even lekker een happie eten en een beetje opwarmen ;)

Sávonds terug gekomen..staat er een paard naast montana. Toen nog niks aan de hand. Ik gereden met mijn vaste groom/vriendin/eigenaar montana Femke :D kimmie blij :D
Komen we terug...Ruzie tussen die 2!!Ruzie!! _-:( Ze kunnen elkaar niet luchten of zien. Je hebt wel eens dat paarden een beetje vervelend doen tegen elkaar maar dit was gewoon niet leuk meer! Aangezien montana een echt merrie is staat ze heel de tijd te gillen,trappen,bijten tegen de tralies en steigeren. Ik baal der echt van dat dat paard dernaast is komen staan. Het gaat echt niet lekker tussen die 2. Wij balen nu dus echt. Hopelijk is er geen schade morgen. Op hoop van zegen dus maar, want montana was erg bezig met trappen.

Sorry voor de long story maar moest even wat frustatie wegschrijven O:)
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage

Wendrika :+: Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013 :+:

Patricia :+: Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
geertje

Bericht door geertje » vr 31 okt 2008, 22:34

ja erg vervelend is het als paarden elkaar niet uit kunnen staan,

toen marit bij ons kwam, dacht ik dat is een leuk gezelschapspaardje voor mijn oude kwpn ruin,
beiden zijn super lief qua karakter, totdat je ze bij elkaar zet,
dan is het kompleet oorlog, echt gericht op elkaar meppen en slaan, niet leuk meer, tot bloedens toe.
ze zijn beide nogal dominant, dus willen beiden baas zijn, heb ze na 1 poging dus ook onmiddelijk bij elkaar weg gehaald.

ze lopen nu gewoon naast elkaar in het land, met een enkel stroomdraadje ertussen, en dat gaat prima, ze neusen nu ook wel,
maar echt meppen is er niet bij, ze hebben beide hun eigen ruimte, en kunnen weg lopen als ze willen.

denk dat ze gewoon tijd nodig hebben om te wennen, zonder dat ze elkaar kunnen verwonden.
ki-m-m-ie
Contacteer:

Bericht door ki-m-m-ie » vr 31 okt 2008, 23:09

Ik hoop het, want montana was echt haar stalletje aan het verbouwen.
Die vos trouwens ook hoor die ernaast staat.
Ze zijn inderdaad alle 2 ook erg dominant. Ze geven gewoon niet op. Hopelijk gaat het snel over.
Paarden(sport)massage

leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » za 01 nov 2008, 08:18

Als het te lang duurt, zou ik toch vragen of 1 van de 2 niet een andere stal kan krijgen. Voor het zelfde geld, slaat je paard zich kreupel of wat dan ook.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 01 nov 2008, 11:08

leoensuzanne schreef:Als het te lang duurt, zou ik toch vragen of 1 van de 2 niet een andere stal kan krijgen. Voor het zelfde geld, slaat je paard zich kreupel of wat dan ook.
ja dat is ook het eerste waar ik aan dacht, want ze kunnen zich goed verwonden aan de staldeur of de schotten met dat geslaan naar elkaar
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
JoyceNan

Bericht door JoyceNan » zo 02 nov 2008, 10:21

Ja idd wij hebben dat ook wel eens maa rhelaas is he tniet altijd mogelijk de paarden de verplaatsen. Hoop dat het minder is nu
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
lauraatje

Bericht door lauraatje » zo 02 nov 2008, 11:34

Jeetje, da's niet fijn.
Hopelijk vinden ze elkaar nu wat liever.
sparky10

Bericht door sparky10 » zo 02 nov 2008, 11:36

ja dat is ook mijn gedachte even ruilen van stal mocht het de spuitgaten uitlopen
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
ki-m-m-ie
Contacteer:

Bericht door ki-m-m-ie » zo 02 nov 2008, 18:22

Het liep dus echt de spuigaten uit!
Ik was gister al naar de stal eigenaar gegaan, want montana stond dus met dikke benen! en ik wilde gewoon niet dat er nog meer fout zou gaan, want ze bleef maar doorgaan ondanks haar benen.
Sinds net heeft hij er gelukkig een ander naast gezet want hij kreeg ook wel door dat het nou niet minder werd.
Nu gaat het wel goed, alleen met eten doen ze een beetje vervelend maar als dat het enige is ben ik al tevreden :)

Nog even uitzitten en dan ergens anders heen. Daar kan ze aan de zijkanten niks zien.
Paarden(sport)massage

Plaats reactie