Verzopen kat op concour.

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Sjolvir

Verzopen kat op concour.

Bericht door Sjolvir » di 28 okt 2008, 07:44

Oh, wat is het leven mooi :D !
Echt, zeker als de zon schijnt, en je kan met je goud glimmende vachtje
een beetje zonnebadderen :)ddd .

Mijn sinds vorige week donderdag begonnen buitenleven, bevalt buitengewoon goed.
Ik kwam er overigens die week ook zeer genadig vanaf wat werken betreft, aangezien de baas het met een deuk in haar ego, en
een verkreukelde rib, allemaal wel best vond.
Echter zaterdag bedacht ze zich, dat er misschien toch dan maar een stads ritje moest komen. Nadat ik geschoren was :o .

Zo gezegd zo gedaan.
Nog voordat ze erop zat, had ik me daar toch een zere voet!
We stapten over het pad van de boer, en tja, ik mis nou eenmaal een stuk voet. Dus ik strompelen, baas halthouden, onder voet kijken. Tja we moesten daar toch weer van pad af. Dus ik meegestrompelt. He! glad asfalt, toen liep ik natuurlijk weer als een tierelier.
In een bak heb ik er ook geen last van, maar ja, pad vol stenen, dat doet auw :( !

Buitenrit in het gifgeel ging naar de nieuwe vereniging. Aldaar was een springwedstrijd aan de gang, dus tja, rijden ging niet echt. Dus rondje gestapt en weer naar huis. Wat een relaxt leven!

Zondag regende het uiteraard de hele dag pijpestelen. En ik rechtgeaarde fjord stond dus gewoon als verzopen kat, een beetje buiten te koekeloeren. Want ik heb wel een stal, maar wat moet je daar nou mee O:) ?

Zit mijn baas te mekkeren, dat er met mijn staart en benen en manen niets te beginnen is! Nou vraag ik je! Ik knapperd! Ja, beetje verzopen was ik wel, maar toch, niets mee te beginnen? :(

Ik moest dus mee op wedstrijd, nou na al dat harde trainen van de afgelopen weken (ahum... eerst ik 4 wkn stuk, daarna de baas, die het
nodig vond om half onder mij te landen na een hindernis) _-:(
Ach, met zo weinig training, zet ik wel vaker mijn beste beentje voor.
En zo zijn er 2 verzopen katten gestart op wedstrijd. Ben bijzonder aardig geweest voor d'r en was op 2 vingertjes te rijden.
Ach, zo af en toe moet je het baasje even weer blij maken.

Oh, wat is het buitenleven toch mooi. Ik geniet er nog elke dag van.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
colunder

Bericht door colunder » di 28 okt 2008, 08:30

He sjolvir, fijn dat het je bevalt op je nieuwe plekje, heerlijk he dat buitenleven!
Ik heb nooit zo goed begrepen wat die mensen nou met die stallen willen, we zijn toch niet van suiker.
Maar als je nou echt vakantie wil hebben moet je gewoon een keer jezelf in de galop op je zijkant laten vallen, daar kunnen die benen van de baasjes niet zo goed tegen en krijg je vanzelf heeeeel lang vakantie!!!!
Geniet van het buitenleven, doe ik ook!!
groetjes alex
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Leentje

Bericht door Leentje » di 28 okt 2008, 13:46

ik ben blij dat wikke niet meeleest,ik vertel hem allen over FW,wat ik hem wil laten horen,hij zou zo toch op idee-en komen zeg.
maar Sjol,fijn dat het buitenleven je zo goed bevalt joh!
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Anouska

Bericht door Anouska » di 28 okt 2008, 14:49

Wat lekker dat je van het buiten leven geniet, wees blij met zo'n baasje.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Jet&Erna

Bericht door Jet&Erna » di 28 okt 2008, 19:33

hallo Sjol, wij kunnen elkaars hoeven schudden :D ik weet waar jij het over hebt en dat heet genieten van al het moois wat op je pad komt!
krabbel van Erna
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent
...'

Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » wo 29 okt 2008, 06:18

Waar haal je toch iedere keer de energie vandaan om je zo uit te sloven voor je vrouwtje. Ik heb dat helemaal niet. Als ik een dag wat gedaan heb voor mijn vrouwtje (zoals afgelopen maandag naar de menles) dan kijk ik de volgende dag echt wel uit om in haar buurt te komen want ze zou eens bedenken dat ik dan nog een keer moet. Als ze me roept en rammelt met de snoepjespot kijk ik niet eens op. Ze bekijkt het maar. Gr. Meline.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
ki-m-m-ie
Contacteer:

Bericht door ki-m-m-ie » wo 29 okt 2008, 13:35

Nou sjol, je lijkt Patricia wel. Die had gister ook een leuke verrassing voor mij. Die had niet in de regen gestaan, maar die had giga in de poep liggen rollen. Het zat zelfs onder de deken! Snap niet hoe ze het vor elkaar heeft gekregen:)
Maar iig super dat je het zo naar je zin heb op je nieuwe plekje!
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage

Wendrika :+: Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013 :+:

Patricia :+: Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 29 okt 2008, 17:15

Sjol welkom bij de buitenfjordenclub, wij vinden het ook heerlijk om ons zo vies mogelijk te maken en schuilen onder de bomen voor de regen? Dat is voor mietjes, nee we blijven er lekker in staan.

Maar je slooft je inderdaad wel uit hoor, wij zijn niet zo fanatiek als jij

groetjes van Exel en Vera
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
geertje

Bericht door geertje » wo 29 okt 2008, 17:27

heerlijk het buitenleven, lekker in de wei, en maar rond kijken wat er al te beleven valt, en eten, mijn lievelings bezigheid,

moest vandaag weer een deken op van mijn vrouwtje, want vanavond is carrousel les, en ik mag zo graag in de modder rollen,
maar dat vindt zij niet leuk, want dan moet ze zo poetsen hahhaha,
maar morgen ga ik mijn gang weer.
Sjolvir

Bericht door Sjolvir » wo 29 okt 2008, 18:52

Maar joh, carrousel les is toch enig?
Lekker met de kudde mee rennen!
Ik ga daar wel altijd helemaal voor.

En ik hoor het al, baasjes al poetsend aan het werk zetten is ook jullie sterke kant!
Ben ik niet de enigste die dat een sport vind!
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Plaats reactie