We waren een lekker rondje aan het maken en galoppeerden op een gegeven moment een berg op. Alleen toen kwamen er mensen met andere fjorden aan de hand net naar beneden. Dus netjes zoals het hoort terug naar stap en achja paardenmensen onder elkaar, ff kleppen.
Enfin we gaan weer verder, Anja en Brigitte draven met Vera en Pjaf weg, Exel wil er achteraan en heeft geen grip op de ondergrond. Dus die was even aan het maaien en knalde toen op zijn knieën

In eerste instantie goed gekeken, maar het viel allemaal mee, er waren wat haren van zijn knieën en je zag dat hij met zijn hoeven had geschuurd over de grond. Hij liep gelukkig ook niet kreupel, dus we zijn rustig verder gereden.
Een stuk verderop zagen we toch dat het was gaan bloeden, dus bij terugkomst in de wei heb ik gelijk een slang met water op zijn knieën gezet en toen zag ik dat hij op zijn ene knie 1 wondje had en op zijn andere knie 2. Nou had ik gelukkig nog Echina zalf liggen (ben Sandrien nog steeds dankbaar voor haar tip) en dat heb ik er naderhand op gesmeerd.
Ben benieuwd hoe hij morgen loopt, denk dat ie wel stijf zal zijn. En doordat hij zo aan het maaien is geweest heeft ook me singel zitten schuren, dus we hebben ook nog eens een kale plek bij de singel.
Arme jongen, ik hoop dat ie er verder geen last van heeft of gaat krijgen.