Volgende week weer menles.... Update: verslagje eerste les!!
Volgende week weer menles.... Update: verslagje eerste les!!
Gisteren hebben Jeroen en ik mijn 2e menkar weer terug naar de manege gebracht. Volgende week maandag ga ik eindelijk na 7 maanden weer beginnen met mijn menlessen. Ik heb er zo'n zin in.
Helaas is mijn instructeur, die hier een paar weken geleden 2x bij mij langs is geweest om me weer op weg te helpen, volgende week maandag niet aanwezig. Hij had die dag een vergadering en kan niet op tijd terug zijn. Nu komt zijn vaste vervangster. Dat is zij nog maar een paar maanden en ik heb nog geen les van haar gehad. Ze schijnt het helemaal niet op te hebben met Haflingers en Fjorden dus ik ben benieuwd hoe dat gaat a.s. maandag. We zien het wel, ik laat er mijn plezier in ieder geval niet door vergallen.
Helaas is mijn instructeur, die hier een paar weken geleden 2x bij mij langs is geweest om me weer op weg te helpen, volgende week maandag niet aanwezig. Hij had die dag een vergadering en kan niet op tijd terug zijn. Nu komt zijn vaste vervangster. Dat is zij nog maar een paar maanden en ik heb nog geen les van haar gehad. Ze schijnt het helemaal niet op te hebben met Haflingers en Fjorden dus ik ben benieuwd hoe dat gaat a.s. maandag. We zien het wel, ik laat er mijn plezier in ieder geval niet door vergallen.
Laatst gewijzigd door Anita op wo 29 okt 2008, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Senna&Cajra
Ik heb me voorgenomen om me er niets van aan te trekken en mocht het te erg zijn, dan ga ik gewoon de les uit, evt. in de 2e bak voor mezelf nog wat doen en anders wordt het een week later weer maandag en is mijn eigen instructeur er weer.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Raar eigenlijk, een meninstructrice die niets met fjorden en haflingers heeft.... terwijl je die echt heel vaak tegenkomt in de mensport, in alle onderdelen.
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
- Senna&Cajra
Niet de bak uit hoor! Gewoon wat van zeggen als ze je bv negeert jij betaald toch ookAnita45 schreef:Ik heb me voorgenomen om me er niets van aan te trekken en mocht het te erg zijn, dan ga ik gewoon de les uit, evt. in de 2e bak voor mezelf nog wat doen en anders wordt het een week later weer maandag en is mijn eigen instructeur er weer.
wie weet valt het allemaal best mee en gaat het om anderen mensen die dit over haar zeggen. Waarschijnlijk heeft ze gewoon meer met andere soort paarden, betekent nog niet dat ze fjorden als haflingers niets aan vindt.
Je kijkt i.i.g uit naar jullie menles en veel plezier!!
Je kijkt i.i.g uit naar jullie menles en veel plezier!!
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
- nancy imka
Oh dat heb ik ook eens gehad, er was een meisje die een hoger niveau had als ik en ik werd gewoon straal genegeerd omdat ik toch maar voor de lol reed met mn fjordje!
Maar heb ook wel het tegenover gestelde meegemaakt met grondwerken de intsructriese vond het zo leuk dat een trekpaard en fjord die oefeningen zo makkelijk oppakte en naast een lippizaner hun kunste vertoonde!
Ik hoop dat je een leuke les gaat krijgen en dat je alles weer lekker kunt gaan oppakken! Wij hebben wel genoeg ellende gehad nu weer een tijdje gaan genieten van alles!
Maar heb ook wel het tegenover gestelde meegemaakt met grondwerken de intsructriese vond het zo leuk dat een trekpaard en fjord die oefeningen zo makkelijk oppakte en naast een lippizaner hun kunste vertoonde!
Ik hoop dat je een leuke les gaat krijgen en dat je alles weer lekker kunt gaan oppakken! Wij hebben wel genoeg ellende gehad nu weer een tijdje gaan genieten van alles!
Heerlijk dat he weer kan menlessen!
Dat zal wel genieten worden.
En er is geen mooiere uitdaging, dan deze instructie erven te voertuigen dat fjorden super paarden zijn!
En als ze je negeer, hmmm, gewoon er dwars doorheen rijden! Kijken hoe snel ze wakker wordt!
Dat zal wel genieten worden.
En er is geen mooiere uitdaging, dan deze instructie erven te voertuigen dat fjorden super paarden zijn!
En als ze je negeer, hmmm, gewoon er dwars doorheen rijden! Kijken hoe snel ze wakker wordt!
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Nou het was me wat eergisteravond. We werden helemaal dissy van het figuren draaien, volte, slangenvolte, linksomkeert, rechtsomkeert, van A naar X en dan naar de lange zijde, van B naar E en zo ging het de hele les door, vreselijk. Over hoe je je paard beter kon laten lopen heb ik haar amper gehoord. Wel vroeg ze op een gegeven moment hoe oud Meline was. Op mijn antwoord 16 jaar, zei ze dat ze goede gangen had voor haar leeftijd. Dat heb ik dus in ieder geval wel bereikt. Omdat ik met lussen reed wilde ze weten wat ik met Meline deed of gedaan had. Nou niks, ik heb haar nog niet zo lang en daarvan ook nog maar een beperkte tijd gebruikt. N.a.v. de lussen heb ik verteld dat ik daar mee rijd omdat ik reuma heb. Op zo ongeveer driekwart van de les zei ze ineens dat als ik wilde stoppen ik dat maar moest zeggen. Ik zei dat is goed en vervolgens ging ze direct de deur open doen naar de andere bak. Nou had ik me zelf al voorgenomen om Meline de eerste keer niet de volle les te laten lopen maar dit vond ik toch wel erg vreemd. We waren met 3 aanspanningen en de andere 2 hadden er blijkbaar ook genoeg van want die maakten onmiddellijk kenbaar dat ze ook wilden stoppen. Haar les werd duidelijk niet op prijs gesteld. Nou ja Melientje heeft goed haar best gedaan en indruk gemaakt en volgende week gaan we echt aan het werk om haar weer los te krijgen op links.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

In les in Dalen op de manege die langs de N34 ligt, dus vooraan in Dalen. Kom gerust een keertje kijken, zou ik leuk vinden. Ik les iedere maandag van 19.00 uur tot 20.00 uur.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

zou het graag doen anita maar de maandagavond zit hier helemaal vol met zemlessen en korfballen. Gaat moeilijk worden
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Hi, je hebt in ieder geval bewezen dat je kon mennen, je paard goede gangen had, voor een fjord en ook nog voor eentje van 16
.
Heerlijk de ignorance van sommige lesgevers
.
Wel grappig dat de andere 2 aanspanningen ook zoiets hadden, van toedeloe!!! Volgende keer onze eigen instructie maar weer!

Heerlijk de ignorance van sommige lesgevers

Wel grappig dat de andere 2 aanspanningen ook zoiets hadden, van toedeloe!!! Volgende keer onze eigen instructie maar weer!
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
-
Ja dat wel maar nog niet echt op links. Oh en ik had haar zo lekker aan het lopen voordat ik het ziekenhuis inging. Dat komt ook wel weer maar kost weer de nodige tijd.brendaatjuh schreef:Dus erg druk geweest met je menles. Meline is nou lekker soepel geworden en erg lenig. :=
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

weet zeker dat het allemaal weer goed komt, net als je zegt, het kost gewoon ff tijd,
heb je altijd aangepannen gereden,
vindt het een heel mooi gezicht, maar lijkt me wel moeilijk.
lijkt me ook enig mennen, maar heb er totaal geen verstand van.
Marit schijnt ook aangespannen te kunnen lopen,
wie weet probeer ik het ook eens in de toekomst, maar dan wil ik er een ervaren iemand bij hebben, zodat ik het niet kan verprutsen.
heb je altijd aangepannen gereden,
vindt het een heel mooi gezicht, maar lijkt me wel moeilijk.
lijkt me ook enig mennen, maar heb er totaal geen verstand van.
Marit schijnt ook aangespannen te kunnen lopen,
wie weet probeer ik het ook eens in de toekomst, maar dan wil ik er een ervaren iemand bij hebben, zodat ik het niet kan verprutsen.