Dwars door de klep..
Dwars door de klep..
Dat ging Eachann vandaag!!
We hebben thuis nog heel veel gras en dat moet wel een keer opgegeten worden. Jeskim mag het niet hebben en Bente kun je ook rollen, dus die staan op rantsoen..
Dus moeten de hengstjes er maar in..
De trailer achter de trekker, mijn vader reed en ik in de trailer..
Daar gekomen dacht ik nog dat ik ze niet zo makkelijk zou kunnen krijgen, omdat ze da laatste tijd was schuw zijn geworden.. Maar ik had Eachann eigenlijk zo maar.. Elvis vond het nog wel spannend, maar na een lekker krabbeltje onder zijn koppie had ik hem ook..
Papa de trailer zo gereden dat het hek hielp met laden, ik ze er allebei voor gezet en toen ik merkte dat Eachann er op zou lopen Elvis aan mijn vader gegeven. Eachann liep er echt zo op appeltje-eitje..
Elvis heeft even voor de klep gestaan, maar met wat geduld liep hij er later ook zo op..
Ik voorin de trailer en weer naar huis.. De boys gedroegen zich prima in de trailer..
Mijn vader de trailer in de wei gereden, klep los en ik de halsters los.. Elvis loopt er netjes achterste voren af en loop het weiland in.. Eachann durfde niet zo goed.. Stond even te snuffelen en besloot te springen.. Hij kwam alleen met zijn achterbenen nog weer op de klep en ging er met zijn rechterachterbeen dwart doorheen.. Ik schrok me wild!!
Hij trok hem zelf ook weer terug en racete achter Elvis aan..
Ik dus naar Eachann toe en kijken, maar geen bloed, hij liep er gewoon op, misschien iets voorzichtig.. Hij belaste hem gewoon.. Evenin de gaten houden..
Toen de klep bekeken het hij was door het rubber gegaan en door het hout. Het hout bleek helemaal nat en week te zijn.. Is dus gewoon gaan rotten..
Dat het hout nat en week was heeft er wel voor gezorgd dat Eachann geen open plekjes heeft o.i.d. Het was gewoon zo zacht..
Ben echt heel blij dat het met Eachann goed is, maar baal uiteraard wel van de trailer.. Die zal moeten worden gemaakt en dat is vast niet goedkoop, mijn vader heeft nog niets gezegd over of hij het gaat betalen of dat ik de portemonnee moet trekken..
Nu is het natuurlijk ook wel belangrijk om dan ook de bodem van de trailer eens te laten bekijken.. Stel je voor..
En dan te bedenken dat Tea er gisteren nog gewoon over gelopen is..
Was echt wel even schrikken hoor!!!
En natuurlijk hopen dat Eachann echt oke is..
We hebben thuis nog heel veel gras en dat moet wel een keer opgegeten worden. Jeskim mag het niet hebben en Bente kun je ook rollen, dus die staan op rantsoen..
Dus moeten de hengstjes er maar in..
De trailer achter de trekker, mijn vader reed en ik in de trailer..
Daar gekomen dacht ik nog dat ik ze niet zo makkelijk zou kunnen krijgen, omdat ze da laatste tijd was schuw zijn geworden.. Maar ik had Eachann eigenlijk zo maar.. Elvis vond het nog wel spannend, maar na een lekker krabbeltje onder zijn koppie had ik hem ook..
Papa de trailer zo gereden dat het hek hielp met laden, ik ze er allebei voor gezet en toen ik merkte dat Eachann er op zou lopen Elvis aan mijn vader gegeven. Eachann liep er echt zo op appeltje-eitje..
Elvis heeft even voor de klep gestaan, maar met wat geduld liep hij er later ook zo op..
Ik voorin de trailer en weer naar huis.. De boys gedroegen zich prima in de trailer..
Mijn vader de trailer in de wei gereden, klep los en ik de halsters los.. Elvis loopt er netjes achterste voren af en loop het weiland in.. Eachann durfde niet zo goed.. Stond even te snuffelen en besloot te springen.. Hij kwam alleen met zijn achterbenen nog weer op de klep en ging er met zijn rechterachterbeen dwart doorheen.. Ik schrok me wild!!
Hij trok hem zelf ook weer terug en racete achter Elvis aan..
Ik dus naar Eachann toe en kijken, maar geen bloed, hij liep er gewoon op, misschien iets voorzichtig.. Hij belaste hem gewoon.. Evenin de gaten houden..
Toen de klep bekeken het hij was door het rubber gegaan en door het hout. Het hout bleek helemaal nat en week te zijn.. Is dus gewoon gaan rotten..
Dat het hout nat en week was heeft er wel voor gezorgd dat Eachann geen open plekjes heeft o.i.d. Het was gewoon zo zacht..
Ben echt heel blij dat het met Eachann goed is, maar baal uiteraard wel van de trailer.. Die zal moeten worden gemaakt en dat is vast niet goedkoop, mijn vader heeft nog niets gezegd over of hij het gaat betalen of dat ik de portemonnee moet trekken..
Nu is het natuurlijk ook wel belangrijk om dan ook de bodem van de trailer eens te laten bekijken.. Stel je voor..
En dan te bedenken dat Tea er gisteren nog gewoon over gelopen is..
Was echt wel even schrikken hoor!!!
En natuurlijk hopen dat Eachann echt oke is..
Laatst gewijzigd door Esther op zo 12 okt 2008, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Het is wel mooi dat het met uitladen gebeurd en niet met de bodem onderweg.
Denk dat als je klep al aan het rotten is dat je de hele trailer wel na mag kijken. Stalgenootje heeft het ook gehad dat ze met haar vinger zo door de bodem kon duwen.
Denk dat als je klep al aan het rotten is dat je de hele trailer wel na mag kijken. Stalgenootje heeft het ook gehad dat ze met haar vinger zo door de bodem kon duwen.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
- nancy imka
- Cindy+Uniek
Oei, dat was schrikken, gelukkig liep het voor Eachann goed af, je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.
De trailer maar helemaal laten checken voordat er weer een paard inkomt. Dat risico kun je niet lopen. Daarvoor zijn je paardjes te waardevol.
De trailer maar helemaal laten checken voordat er weer een paard inkomt. Dat risico kun je niet lopen. Daarvoor zijn je paardjes te waardevol.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

wij hebben hele goedkope trailer van marktplaats en bodem en klep opgeknapt.Bella schreef:Je schrikt je kapot. Inderdaad dat dat gister gelukkig niet gebeurd is. Nicole heeft ook ooit een trailer gehad die gewoon compleet rot bleek te zijn (toch??)..dan is een nieuwe trailer eerder een te bespreken onderwerp ben ik bang dan opknappen.
maar ik heb een hele handige vader

Waar ik ook heel blij mee ben

Je schrikt je inderdaad rot! Niemand in de buurt die een beetje handig is?
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
- Senna&Cajra
- Patricia (Belle)
Ik geloof best dat je ben geschrokken. Pas geleden liep ik met een paard uit de trailer en liep tie met zn achterbeen door de bodem van de trailer.. Dat was ook wel schrikken, maar paard bleef heel rustig..
Eigenares vd trailer was erg overstuurd. (paard had niks)
Eigenares vd trailer was erg overstuurd. (paard had niks)
L2 + 6!!!! 
Belle is een super pony... Ben zo trots op haar!
Mijn grote vriendin!

Belle is een super pony... Ben zo trots op haar!
Mijn grote vriendin!
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Ppppppfffffffff, wat zul je geschrokken zijn! Gelukkig heft Eachann niks opgelopen.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl