Exel en onverwachte schriktraining :)

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

Exel en onverwachte schriktraining :)

Bericht door Ziggy » zo 31 aug 2008, 15:22

Vanmiddag had ik met Anja afgesproken om te gaan rijden, ik wist nog niet wie ik mee ging nemen, maar Vera maakte de keus heel makkelijk, want madam liep al weg toen ze het halster zag grrrr

Nou dan blijf je lekker staan, dan pik ik je vriendje wel mee, doei he :wave:

Zijn we lekker op pad, staat op de route die wij gepland hadden door een dorp, ineens een hek met zo'n bord erop dat je er niet in mag. Je ehh we moeten toch via dat dorp om weer in het bos te komen enne zijn die borden niet alleen voor auto's?
Dus wij gewoon doorgestapt met het idee "als we niet verder kunnen, draaien we wel om".
Komen we daar ineens middenin een braderie terecht, volop van die tentjes met allerlei wapperende dingen, heel veel mensen, muziek, kinderen op een springkussen en wat deed Exel? Niets, helemaal niets, hij vond het allemaal heel erg leuk en interessant, hij was heel druk met kijken of er toevallig iemand met wat te eten langs kwam 8)7

De mensen reageerden allemaal hartstikke leuk, we waren ineens "de attractie" van de braderie en wij maar hopen dat ze niet hoefden te poepen O:)

Komt er nog zo'n bijdehandje aan die vraagt of het echte paarden zijn, waarop Anja heel droog zegt: "nee deze gaat op batterijen" ik kwam ff niet meer bij.

Na deze rit heb ik besloten dat Exel niet op schriktraining hoeft, hij had onderweg ook al over een plastic zak gelopen, dus ik ben natuurlijk weer apetrots op mijn grote kleine ventje :L
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
fjordido

Bericht door fjordido » zo 31 aug 2008, 15:33

hahaha leuk zo'n schriktraining. ik heb het al eerder gezegd, maar nu nog maar een keer: volgens mij heb je aan exel een lekker lief bomproof maatje
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 31 aug 2008, 15:35

fjordido schreef:hahaha leuk zo'n schriktraining. ik heb het al eerder gezegd, maar nu nog maar een keer: volgens mij heb je aan exel een lekker lief bomproof maatje
ja dat heb ik zeker Ilona, het is echt een kanjer
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » zo 31 aug 2008, 20:12

Kijk dat is nou eens een vuurdoop krijgen. Erg mooi meegenomen dat hij zo mak reageerde.
Wodan en ik M1+10
Viv

Bericht door Viv » ma 01 sep 2008, 04:07

Welkom bij de klup :D Heerlijk he als ze zo cool reageren :D
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
nancy imka

Bericht door nancy imka » ma 01 sep 2008, 12:56

Wat leuk, wij zijn ook wel eens met de paardjes door een drukke winkelstraat geweest en ze gaven ook allebij geen kick! Heerlijk zulke beestjes
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 01 sep 2008, 18:27

bedankt voor de leuke reacties en ik ben super trots op Exel hoor, hij is nog braver dan Vera en die is al zo vreselijk makkelijk :D

Plaats reactie