Machtsstrijdje..
Machtsstrijdje..
Ik wilde zonet eigenlijk even met Bente aan het werk.. Ze kan eindelijk weel goed lopen na haar te kort bekapte hoefjes..
Ik haalde haar uit de wei.. Het is net of Elvis haar veulen is.. Ze is aan het gillen en draaien en lomp doen..
Ze staat nu dus aan de schuur vast, goed halster en touw, en ik wacht tot ze zich weer kan gedragen..
Ik heb er van hieruit zicht op, dus er kan niets gebeuren..
Maar wat kan ze vervelend zijn zeg!! Plassen, poepen, schrapen, draaien, met haar hoofd slaan, gillen noem maar op..
Ik wacht het rustig af..
Ik haalde haar uit de wei.. Het is net of Elvis haar veulen is.. Ze is aan het gillen en draaien en lomp doen..
Ze staat nu dus aan de schuur vast, goed halster en touw, en ik wacht tot ze zich weer kan gedragen..
Ik heb er van hieruit zicht op, dus er kan niets gebeuren..
Maar wat kan ze vervelend zijn zeg!! Plassen, poepen, schrapen, draaien, met haar hoofd slaan, gillen noem maar op..
Ik wacht het rustig af..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- nancy imka
- druppeltje
Toen ze iets afgekoeld was heb ik haar er direct als beloning vandaan gehaald, na een uurtje ofzo..
Ben toen maar even wat parelli gaan doen, lekker makkelijk en leuk om te doen..
Hier thuis deed ze het prima, maar op het bospad kon ze zich weer niet gedragen.. Gillen en druk doen.. De heen weg ging nog wel, maar de terugweg was echt erg.. Ze ging niet echt trekken, maar voor mij uitlopen en dat was ook niet helemaal het idee, dus heb haar echt een paar keer moeten corrigeren, om het netjes te zeggen..
Volgende keer beter, hoop ik..
Ehm, de terror broertjes blijken ook wel handig.. Bente wordt nu door twee kleine kereltjes gekrabt terwijl zij er maar een terug hoeft te doen..
Ben toen maar even wat parelli gaan doen, lekker makkelijk en leuk om te doen..
Hier thuis deed ze het prima, maar op het bospad kon ze zich weer niet gedragen.. Gillen en druk doen.. De heen weg ging nog wel, maar de terugweg was echt erg.. Ze ging niet echt trekken, maar voor mij uitlopen en dat was ook niet helemaal het idee, dus heb haar echt een paar keer moeten corrigeren, om het netjes te zeggen..
Volgende keer beter, hoop ik..
Ehm, de terror broertjes blijken ook wel handig.. Bente wordt nu door twee kleine kereltjes gekrabt terwijl zij er maar een terug hoeft te doen..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'