Waarom zo lang niet meer op FW geweest
-
Waarom zo lang niet meer op FW geweest
De reden waarom ik de laatste tijd niet meer op FW ben is, omdat er zoveel is gebeurt.
Ik trap af, ik kwam via via terecht bij een man die iemand zocht om zijn friezen paarden te rijden. We hadden het er over om Dean bij hem neer te zetten zodat ik nog maar naar 1 adres hoef. Het enige nadeel is omdat hij 3 merries heeft en Dean hengst is kan Dean niet bij de merries inlopen wat wel de bedoeling is.
Omdat het de laatste tijd helemaal niet goed gaat met Dean, hij is erg ongelukkig op de huidige stalling (omdat hij een paar weken alleen op zwart zand heeft gelopen met 2 andere jaarling hengstjes met alleen een waterbak in die paddock), hij is mager geworden en hij is bijna helemaal kaal geworden op zijn hoofd (stress??) heb ik vandaag besloten om Dean volgende week donderdag te laten castareren, zodat hij alsnog bij de friezen in kan lopen en hoop dat hij wat meer opknapt dus ook weer happy word.
Afgelopen week was ik boodschappen aan het doen, werd ik aangehouden door een vrouwtje, die me vertelde dat Dean vorige week zondag ontsnapt was uit zijn stal en de weg had overgestoken om aan de overkant van de drukke weg gras te eten, dat fijne vrouwtje vertelde ook dat ik het niet mocht weten, de pension eigenaar heeft iedereen het zwijgen opgelegd om mij niet te vertellen dat Dean ontsnapt was uit zijn stal. Dit was echter voor mij de druppel ook door het eerdere gedoe met Veronica (iedereen is die bewuste dag langs haar gelopen, niemand heeft aan de bel getrokken, later een berichtje op hyves, sorry brenda dat ik je niet gebeld heb dat veer niet lekker was)
We waren vanmorgen op de kliniek en ik heb gelijk een afspraak gemaakt om hem te castareren en daarna gaat hij gelijk mee naar het nieuwe adresje, zodat hij lekker kan opknappen en van het gras kan genieten. Ik hoop ook dat hij als hij weg gaat op de nu huidige stalling, dat ik het sterven van Veer en Evlin ook meer kan afsluiten. Dean en ik zijn nu beide ongelukkig. Ik vertrouw niemand meer op mijn huidige stal, omdat er zonder overleg maar beslist word wat er met mijn paard gebeurd.
Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het even kwijt, ik hoop dat als Dean volgende week verhuisd, dat ik weer wat meer op FW ben.
Ik trap af, ik kwam via via terecht bij een man die iemand zocht om zijn friezen paarden te rijden. We hadden het er over om Dean bij hem neer te zetten zodat ik nog maar naar 1 adres hoef. Het enige nadeel is omdat hij 3 merries heeft en Dean hengst is kan Dean niet bij de merries inlopen wat wel de bedoeling is.
Omdat het de laatste tijd helemaal niet goed gaat met Dean, hij is erg ongelukkig op de huidige stalling (omdat hij een paar weken alleen op zwart zand heeft gelopen met 2 andere jaarling hengstjes met alleen een waterbak in die paddock), hij is mager geworden en hij is bijna helemaal kaal geworden op zijn hoofd (stress??) heb ik vandaag besloten om Dean volgende week donderdag te laten castareren, zodat hij alsnog bij de friezen in kan lopen en hoop dat hij wat meer opknapt dus ook weer happy word.
Afgelopen week was ik boodschappen aan het doen, werd ik aangehouden door een vrouwtje, die me vertelde dat Dean vorige week zondag ontsnapt was uit zijn stal en de weg had overgestoken om aan de overkant van de drukke weg gras te eten, dat fijne vrouwtje vertelde ook dat ik het niet mocht weten, de pension eigenaar heeft iedereen het zwijgen opgelegd om mij niet te vertellen dat Dean ontsnapt was uit zijn stal. Dit was echter voor mij de druppel ook door het eerdere gedoe met Veronica (iedereen is die bewuste dag langs haar gelopen, niemand heeft aan de bel getrokken, later een berichtje op hyves, sorry brenda dat ik je niet gebeld heb dat veer niet lekker was)
We waren vanmorgen op de kliniek en ik heb gelijk een afspraak gemaakt om hem te castareren en daarna gaat hij gelijk mee naar het nieuwe adresje, zodat hij lekker kan opknappen en van het gras kan genieten. Ik hoop ook dat hij als hij weg gaat op de nu huidige stalling, dat ik het sterven van Veer en Evlin ook meer kan afsluiten. Dean en ik zijn nu beide ongelukkig. Ik vertrouw niemand meer op mijn huidige stal, omdat er zonder overleg maar beslist word wat er met mijn paard gebeurd.
Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het even kwijt, ik hoop dat als Dean volgende week verhuisd, dat ik weer wat meer op FW ben.
- Cindy+Uniek
nou ik begrijp het heel goed hoor!
maar dat van veer wist ik ook niet.... als je er veel eerder bij was geweest had het dus heel anders kunnen lopen...........?!?!
ik hoop dat dean snel tussen de zwarte dames staat te genieten van het gras
ik zou trouwens met die pensioneigenaar nog eens een hartig woordje spreken over dat verzwijgen!!!!
maar dat van veer wist ik ook niet.... als je er veel eerder bij was geweest had het dus heel anders kunnen lopen...........?!?!
ik hoop dat dean snel tussen de zwarte dames staat te genieten van het gras

ik zou trouwens met die pensioneigenaar nog eens een hartig woordje spreken over dat verzwijgen!!!!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Dat ook al die mensen gewoon zwijgen omdat die l*l van een stalbaas het zo vuil wil spelen 
Goed dat dat vrouwtje het gezegd heeft, wie weet wat zou er anders nog allemaal gebeuren.
Hopelijk gaat het weer beter met Dean als hij op z'n nieuwe plekje staat.

Goed dat dat vrouwtje het gezegd heeft, wie weet wat zou er anders nog allemaal gebeuren.
Hopelijk gaat het weer beter met Dean als hij op z'n nieuwe plekje staat.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
nou, bij zo'n stal zou ik ook weggaan!
ik denk dat je een goede keuze maakt voor dean, hij is oud genoeg toch om gecastreerd te worden??
hij zal na zijn castratie een veel fijner leven krijgen en jij minder stress.
zo'n stalhouder zou ik niet meer vertrouwen.
heeeeel veeeel plezier bij je nieuwe plekje!!
ik denk dat je een goede keuze maakt voor dean, hij is oud genoeg toch om gecastreerd te worden??
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ga maar lekker van je knul genieten op een ander plekje. Daar zijn jullie vast veel gelukkiger.colunder schreef:nou, bij zo'n stal zou ik ook weggaan!
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

- Senna&Cajra
Zo , je hebt nu wel genoeg voor je keizen gehad.
Lekker je paardje meenemen en wegwezen daar.
Belachelijk dat iedereen zijn mond moet houden over wat er is gebeurd.
Dean is oud genoeg voor castratie dus daar zal hij wel goed doorheen komen en dan kan hij lekker gaan genieten.
Nog een weekje doorbijten en dan lekker wegwezen.
Lekker je paardje meenemen en wegwezen daar.
Belachelijk dat iedereen zijn mond moet houden over wat er is gebeurd.
Dean is oud genoeg voor castratie dus daar zal hij wel goed doorheen komen en dan kan hij lekker gaan genieten.
Nog een weekje doorbijten en dan lekker wegwezen.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Belachelijk dat zo'n penisonhouder zulke dingen voor je verzwijgt! Je hebt gelijk dat je weggaat en hem castreert (ik bedoel niet de pensionhouder hè
)
Je wordt vast een stuk blijer op je nieuwe stekkie!

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Lovemischa schreef:Belachelijk dat zo'n penisonhouder zulke dingen voor je verzwijgt! Je hebt gelijk dat je weggaat en hem castreert (ik bedoel niet de pensionhouder hè)
Zou wel een goeie zijn

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
-
dank jullie wel allemaal
haha ivonne en claudia ik moet om jullie lachen. Laten we alleen Dean maar castreren ok
Ik heb vanmiddag verteld dat we donderdag gaan verhuizen, hij keek wel heel raar op, hij had dat niet verwacht. Ik hou Dean de komende dagen extra in de gaten.
Ik kan niet wachten tot het donderdag is. Gelukkig moet ik eerst 3 dagen werken. Ik hou jullie op de hoogte.
haha ivonne en claudia ik moet om jullie lachen. Laten we alleen Dean maar castreren ok

Ik heb vanmiddag verteld dat we donderdag gaan verhuizen, hij keek wel heel raar op, hij had dat niet verwacht. Ik hou Dean de komende dagen extra in de gaten.
Ik kan niet wachten tot het donderdag is. Gelukkig moet ik eerst 3 dagen werken. Ik hou jullie op de hoogte.
- Anne&Wendie
- Contacteer:
hahaha, zie het nu net "penisonhouder?? Je was zeker in je gedachten al bezig met de castratie van die man?Lovemischa schreef:Belachelijk dat zo'n penisonhouder zulke dingen voor je verzwijgt! Je hebt gelijk dat je weggaat en hem castreert (ik bedoel niet de pensionhouder hè)